Gestió de Serveis Cloud
- Home
- Serveis gestionats
- Gestió de Serveis Cloud
Serveis ABAST per a la gestió del cloud
Els serveis gestionats en remot d’ABAST per administració, monitorització i suport s’han ampliat amb nous serveis orientats específicament a la gestió del cloud. L’objectiu d’aquests nous serveis és garantir la continuïtat i qualitat dels serveis en el núvol contractats pel client i assessorar-lo i ajudar-lo en els seus processos de transformació.
Aquests serveis segueixen l’esquema de model modular desenvolupat per a la resta de serveis gestionats, amb la finalitat que sigui molt fàcil escollir aquells que són necessaris per donar resposta a les necessitats de gestió específiques de cada organització.
Monitorització Rendiment i Disponibilitat Serveis Cloud
- Rendiment dels Serveis TI de negoci.
- Sondes funcionals i experiència usuari.
- Disponibilitat de serveis i infraestructures Cloud.
- Dashboardsentornos TI i KPI’s alineats amb negoci.
Gestió de Serveis Cloud 24x7
- Disponibilitat Serveis Cloud 24×7.
- Optimització i millora del rendiment d’entorns Cloud en 24×7.
- Gestió de la configuració elements serveis TI de negoci.
- CapacityPlannintg i desbordament infraestructura Cloud.
Experiència usuari i Daas
- Gestió de solucions de publicació cloud.
- Maquetació de catàleg de serveis TI corporatius.
- Disponibilitat Daas i solucions de publicació en 24×7.
- Suport usuari d’entorns publicats.
Digital Transformation Success Manager
- Disseny arquitectures solucions cloud.
- Consultoria digital.
- Seguiment eficiència d’estratègies i serveis cloud.
Transformació i Optimització Digital
- Serveis de brokering – eficiència de consums i rendiments.
- Provisió i desplegament de serveis cloud.
- Automatització de desplegaments i Orquestració.
- SSGG devops i gestió de versions.
La funció dels Serveis de Suport IT Remot, és garantir la continuïtat, disponibilitat i qualitat dels serveis IT, que el Departament d’IT de les organitzacions donen als seus usuaris.
Els Serveis de Suport IT es basen en un sistema modular de serveis; conceptualment, els mòduls “encaixen” i “interactuen” amb l’Administració Remota de Sistemes com “peces de puzzle!
La sinergia entre mòduls ofereix la possibilitat de adaptar-se a les necessitats dels nostres clients, augmentant el valor del servei i comportant-se de forma dinàmica segons les seves necessitats.