Notícies

Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management

En els últims mesos ABAST ha aconseguit arribar al nivell Gold en la competència Cloud Platform, lligada a projectes i solucions implementades sobre plataforma Microsoft Azure, i aconseguir també la competència Silver Cloud Customer Relationship Management, relacionada amb solucions CRM basades en Microsoft Dynamics 365. Per complir amb els requeriments d'aquestes competències, ABAST ha hagut d'acreditar el seu coneixement i experiència a través de la formació i certificació del seu personal i de referències de projectes, a més de superar…
Leer Mas

Oracle premia ABAST com a millor partner de l’any en implementació de projectes Cloud

Ahir es va celebrar a l'estadi Wanda Metropolitano de Madrid l'Oracle Partner Executive Fòrum 2018, la reunió anual de partners d'Oracle, en què ABAST va rebre el premi "Oracle Partner of the Year FY18: Cloud Implementation Excellence" en reconeixement a la bona feina de l'equip de'ABAST en el desenvolupament de projectes sobre el núvol d'Oracle.
Leer Mas

Bahía Príncipe Hotels y Resorts millora amb chatbots el servei als seus clients

Bahia Principe Hotels & Resorts, la divisió hotelera de Grup Piñero, ha posat en marxa un chatbot intel·ligent que permetrà als clients dels seus hotels i resorts realitzar consultes, reservar restaurants i accedir a altres serveis. Aquest projecte s'emmarca dins de l'estratègia de transformació digital de Grup Piñero i ha estat desenvolupat per ABAST, Partner Platinum d'Oracle, utilitzant tecnologia Oracle Intelligent Bots i la plataforma Oracle Mobile Cloud Services, sent un dels primers desenvolupaments de chatbot sobre aquesta plataforma duts…
Leer Mas

El projecte del nou data center d’Eurecat, finalista als enerTIC Awards

La candidatura del projecte del nou data center d'Eurecat - Centre Tecnològic de Catalunya, dut a terme per ABAST amb tecnologia Rittal ES, és una de les 3 finalistes de la VI edició dels enerTIC Awards en la categoria Power & Cooling, que pretén reconèixer aquells projectes d'operacions i instal·lacions que redueixin considerablement la despesa energètica, i millorin l'optimització i el rendiment en els entorns crítics. Una altra candidatura finalista a aquests premis, la d'Arturo Cebrián, cap de les Àrees…
Leer Mas

ABAST obre oficina a Palma

Des de principis d'octubre ABAST compta amb una oficina a Palma amb l'objectiu d'oferir una atenció més directa i personalitzada als seus clients a les Illes Balears. La nova oficina es troba al centre empresarial Mallorca Office, a uns 10 minuts del centre de Palma, i el seu responsable serà Jesús Tamayo, que ha impulsat aquests darrers anys el creixement del negoci d'ABAST a Mallorca.
Leer Mas

ABAST premiat amb un dels Rittal Partner Awards 2018

ABAST va ser un dels tres únics partners premiats en el passat Rittal IT Partner Summit 2018, la reunió europea de socis de Rittal que va reunir un total de 69 partners. Aquest premi és un reconeixement a 10 anys d'excel·lent tasca com a soci de l'àrea de solucions TI de Rittal, que ha aconseguit situar a ABAST com un dels partners més importants al sud d'Europa
Leer Mas

ABAST reforça la seva oferta de serveis de seguretat amb un acord amb PROFICIO

El passat mes de setembre es va formalitzar l'acord de col·laboració a través d'el qual ABAST incorpora els serveis gestionats de Proficio al seu portafoli de seguretat. Les sinergies entre les dues companyies han propiciat aquesta aliança que permet reforçar l'oferta en ciberseguretat d'ABAST amb serveis de SOC as a Service, SIEM as a Service o de resposta automatitzada a incidents de seguretat, entre d'altres.
Leer Mas

La CNMC estrena nou centre de dades construït per ABAST

ABAST ha estat el responsable de el disseny i execució de el projecte de nou centre de dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC). El nou data center, amb disseny Tier 3, ha estat construït utilitzant solucions Rittal i compleix amb els preceptes d'exigents normatives, com l'estàndard internacional TIA-942, amb l'objectiu de garantir la seguretat i disponibilitat dels sistemes TI. El projecte s'ha dut a terme també sota criteris d'eficiència i sostenibilitat, obtenint, després de les…
Leer Mas

SERHS Distribució migra les seves TI a un núvol híbrid de la mà d’ABAST

SERHS Distribució, líder a Espanya en serveis de distribució al sector HORECA, ha migrat les seves infraestructures TI el núvol per poder comptar amb una plataforma més moderna i flexible que permet que els serveis TI puguin donar una millor i més ràpida resposta als exigents requeriments del seu negoci. Per a aquest projecte ha comptat amb ABAST, que ha implementat diferents solucions i serveis englobats dins de la seva proposta de Núvol Híbrid Multicloud, entre els quals s'inclouen serveis…
Leer Mas

Autoavalua la qualitat dels Serveis TI de la teva organització

Hem creat un qüestionari web amb el qual podràs avaluar, de forma totalment anònima, la qualitat dels Serveis de TI a la vostra organització i la vostra maduresa en Gestió de TI. Després de respondre a les preguntes, el qüestionari et mostrarà quin és el vostre estat de maduresa i consells per a les àrees de millora detectades. Posem també a la vostra disposició un e-Book que hem creat a manera de guia per conscienciar les empreses sobre la importància…
Leer Mas

VMware anuncia la fi de suport de totes les seves versions 5.x

VMware ha anunciat que al setembre d'aquest any deixarà de donar suport a versions dels seus productes anteriors a la versió 6.0, de manera que des d'ABAST recomanem a totes les empreses que actualment encara utilitzen vSphere 5.5 o altres productes VMware de versions 5.x actualitzar a les noves versions 6.5 o 6.7. Mitjançant l'enllaç que li proporcionem pot descarregar un document amb informació detallada sobre les dates de fi de suport dels productes VMware i, si ho desitja, els…
Leer Mas

ABAST presenta el seu nou servei de Security Advisor / DPO Assistant

L'àrea de Ciberseguretat d'ABAST ha posat en marxa un nou servei de Security Advisor / DPO Assistant integrat dins de la nostra oferta de serveis gestionats d'Oficina de Seguretat. Aquest servei, definit segons les necessitats específiques de cada organització, ofereix l'oportunitat d'externalitzar o donar suport a qualsevol de les tasques i actuacions pròpies del DPO amb l'objectiu d'assegurar el compliment del GDPR.
Leer Mas

Registration

Forgotten Password?