Les tres noves competències Gold aconseguides estan relacionades amb el concepte de Lloc de Treball Modern impulsat per Microsoft i cobren especial rellevància en entorns de Teletreball com el que moltes organitzacions han hagut de posar en marxa a causa de l’emergència sanitària pel COVID-19.
La competència Gold Communications acredita els partners que han demostrat experiència en el lliurament de solucions com Microsoft Teams o Skype Empresarial a entorns híbrids i de núvol. La de Gold Messaging, als especialistes en els productes Microsoft Exchange i Exchange Online i eines de col·laboració relacionades. Finalment, la competència Gold Collaboration and Content acredita els coneixements i experiència en solucions de col·laboració i intranet basades en Sharepoint, que permeten administrar contingut, coneixements i aplicacions per impulsar el treball en equip,
Per complir amb els requeriments d’aquestes competència, ABAST ha hagut de demostrar el seu coneixement en aquestes solucions a través de la formació i certificació del seu personal tècnic, així com la seva experiència a través dels volums de venda i implantació d’aquests productes i serveis de Microsoft.
Amb un total d’11 competències, 9 Gold i 2 Silver, ABAST és un dels partners de Microsoft més acreditats a Espanya.