ABAST Repair, reconegut per segon any consecutiu als Premis Customer Service Excellence 2025 d’HP

Notícies

ABAST Repair, reconegut per segon any consecutiu als Premis Customer Service Excellence 2025 d’HP

24 de març de 2025

Per segon any consecutiu, l’equip d’ABAST Repair ha estat distingit per HP amb el reconeixement a l’Excel·lència al Servei al Client 2025. Aquest guardó destaca el compromís i la dedicació d’Abast en l’atenció als seus clients, consolidant la seva posició com a referent al sector.

ABAST Repair, acreditat com a Servei Tècnic Oficial d’HP, ha demostrat una vegada més la seva capacitat per oferir un servei d’alta qualitat, alineat amb els exigents estàndards d’HP. Aquest programa de reconeixement d’HP pretén donar suport als seus socis de canal en el seu camí cap a l’excel·lència en el servei al client, reflectint-ne l’exercici.

Aquest èxit reafirma el compromís d’ABAST amb la millora contínua i la satisfacció del client, assegurant que els seus serveis de reparació i suport tècnic proporcionats mitjançant atenció telefònica directa o en línia per part de personal tècnic, compleixin amb els més alts nivells de qualitat i eficiència.

Des d’ABAST, volem agrair a HP per aquest reconeixement i, sobretot, al nostre equip de professionals ABAST Repair pel seu esforç i capacitat diària per oferir el millor servei als nostres clients.

Registration

Forgotten Password?