La CEO de Abast, Irene Plaza, va inaugurar la sessió amb el record d’un 2024 ple d’emocions, per la celebració del 40 aniversari, i replet d’èxit en haver aconseguit els millors resultats de la seva història. De la mateixa manera, va compartir la visió estratègica corporativa de 2025, fonamentada en: la nostra orientació customer centric, el engagement amb els nostres partners tecnològics i de negoci, l’especialització i experiència de l’equip i el respecte als nostres principis i valors empresarials.
Per part seva, els responsables dels diferents negocis conjuntament amb serveis, així com les àrees corporatives, van compartir els punts clau dels Plans Directors alineats amb la visió estratègica de la companyia, impulsant la innovació i reforçant la proposta de valor de Abast.També es van compartir casos d’èxit de projectes globals en clients, demostrant la sinergia i transversalitat del portfolio de solucions i serveis de Abast. Diversos d’aquests projectes havien estat finalistes del Premi Josep Servat a la Innovació 2024, el lliurament de premis de la qual es va celebrar el mes de desembre passat.
El Kick Off va tenir lloc a Barcelona, i no sols va destacar pel seu contingut professional, sinó també per la participació i complicitat dels més de 80 assistents a la reunió. Més tard, tots junts van gaudir de la tradicional calçotada i una activitat de team building que va permetre estrènyer llaços en l’equip, contribuint a l’ambient col·laboratiu i motivador que va tenir tot el partit i que caracteritza a Abast.








