Kit Digital – Serveis d’Oficina Virtual basats en Microsoft 365

Kit Digital – Serveis d’Oficina Virtual basats en Microsoft 365

T’ajudem a implantar a la teva empresa Microsoft 365 amb Teams i Sharepoint, solucions interactives i funcionals que et permetran una comunicació i col·laboració més eficient entre els teus treballadors, compartir informació i augmentar la productivitat.

Paquet solució de col·laboració i oficina virtual per a pimes basada en Microsoft 365 (abans Office 365)

Característiques:

  • Aplicacions d’escriptori: Versions completament instal·lades i actualitzades d’Outlook, Word, Excel, PowerPoint i OneNote per a Windows o Mac (a més d’Access i Publisher només per a PC)
  • Col·laboració en equips de treball utilitzant la plataforma: la solució permetrà una gestió àgil i eficient dels equips per al desenvolupament de projectes de forma col·laborativa, compartir recursos i/o coneixements, mitjançant reunions en línia, xatejant amb l’equip de treball, seminaris web, etc.
  • Correu electrònic: Allotjament de bústies de fins a 50GB. Correu de categoria empresarial a dispositius mòbils, tauletes, escriptoris i la Web amb Exchange. Administrar el calendari, compartir la teva disponibilitat, programar reunions i rebre avisos. Programa reunions i respon a invitacions amb facilitat mitjançant calendaris compartits.
  • Emmagatzematge personal: 1 TB d’emmagatzematge de OneDrive per a emmagatzematge i ús compartit de fitxers.
  • Portal corporatiu: 1 TB d’emmagatzematge Sharepoint, entre altres funcionalitats, crea llocs d’equip per compartir informació, contingut i fitxers a través de la intranet amb SharePoint.
  • Seguretat: Compleix estàndards i condicions internacionals, regionals i específics del sector, amb més de 1000 controls de seguretat i privadesa. Controla qui té accés a la informació d’empresa i quan amb grups de seguretat i permisos personalitzats.
  • Suport: Inclòs

El paquet inclou:

  • Llicenciament: subscripció 1 any amb les característiques indicades
  • 500MB addicionals de Sharepoint
  • Serveis de migració des de plataforma actual a Microsoft Office 365

Preu: 195 €/usuari

(any següent només subscripció: 50€/usuari)

Opcional: Configuració del repositori corporatiu d’informació amb Sharepoint

  • Creació d’un lloc corporatiu
  • Configuració de biblioteques per departaments o categories
  • Assessorament per determinar quins fitxers i documents pujar a Sharepoint
  • Establir la gestió de permisos
  • Formació a usuaris i administrador TI

Preu: 4.900 €

Ajudes Kit Digital

Categoria:

Oficina Virtual

Import màxim de l’ajuda:
  • 0 < 3 empleats: 250€/usuari
    (fins a 2 usuaris)
  • 3 < 9 empleats: 250€/usuari
    (fins a 9 usuaris)
  • 10 < 50 empleats: 250€/usuari
    (fins a 48 usuaris)

Sol·licita’ns més informació a través del nostre formulari de contacte

Descobreix altres solucions per a pime basades en tecnologia Microsoft

Kit Digital – BI i analítica amb Microsoft Power BI

T’ajudem a transformar les teves dades empresarials en visualitzacions intel·ligents i fàcils d’entendre, amb la informació actualitzada i real que necessites per poder prendre decisions. Descobreix el nostre paquet per a Pimes que pot ser finançat amb ajudes del programa Kit Digital

Llegir més
Kit Digital – Gestió de Clients amb Dynamics 365 Sales

Una gestió comercial integral i completa, amb la millor i més àgil eina de CRM, sobre la plataforma Cloud de Microsoft, disponible per a Tablet i mòbil, sincronitzat amb el correu electrònic i treballant amb la solució ofimàtica més estesa, Office 365.
Amb Microsoft Dynamics 365 Sales obtindrà en pocs dies el sistema CRM de més implantació i aconseguirà que l’equip comercial treballi de forma còmoda i àgil, amb més informació i millors resultats.

Llegir més
Kit Digital – Gestió de Processos empresarials amb Microsoft Dynamics 365 Business Central o Fenix ERP 3 i Gestió de processos de comptes a pagar amb SCAN_VISIO

La seva gestió empresarial integrada, sempre disponible, segura i al núvol amb Microsoft Dynamics 365 Business Central, que proporciona Gestió Financera i Comptable, Administrativa i Logística de forma unificada. Dynamics 365 Business Central (abans Dynamics NAV) és el sistema ERP Cloud amb més implantació a l’entramat PIME, d’ús senzill i gran capacitat de personalització i adaptació a cada empresa i cada sector.

I també automatització de la gestió de factures de proveïdors i dels processos de comptes a pagar amb SCAN_VISIO Account Payables.

Llegir més

Registration

Forgotten Password?