GLPI. La plataforma de gestió de serveis IT de codi obert més completa i flexible

Disposar d’uns processos de gestió ben definits, ser capaços de mesurar els indicadors clau del servei i posar a disposició de l’equip tècnic les eines necessàries per treballar de forma eficient és la base per poder oferir un suport de qualitat. GLPI és la plataforma de gestió de servei (ITSM) basada en tecnologies de codi obert més completa i flexible del mercat.

Característiques principals

  • Cobertura dels processos de gestió del servei: Gestió d’incidències, Peticions, Problemes, Canvis, Coneixement, Nivells de servei, Gestió d’actius i Configuració, Enquestes de satisfacció, etc.
  • Inventari: GLPI es va crear inicialment per a la gestió del parc informàtic. Per això, actualment és una de les solucions més solvents del mercat a l’hora de gestionar els actius del servei.
  • Garantia: GLPI és una solució amb més de 20 anys al mercat i més d’11 milions d’usuaris.
  • Personalització: A través de les opcions de parametrització, de la infinitat de plugins existents, la seva capacitat d’integració i de l’accés al codi font, GLPI us permet implementar qualsevol necessitat de personalització.
  • Flexibilitat: Seleccioni l’opció de GLPI que més li interessi: 100% opensource, desplegament en local amb subscripció oficial o en mode SaaS.

Funcionalitats

Service Desk i processos de suport:

Gestió d’incidències, peticions, problemes, canvis, enquestes, gestió del coneixement, SLAs, tasques recurrents, planificació, creació de formularis personalitzats, etc.

Gestió d’actius

Inventariat i gestió de tot tipus d’actius que es vinculen amb el servei d’assistència tècnica.

Gestió Financera

Creació de línies pressupostàries, control de despeses, contractes i proveïdors.

Gestió de projectes

Creació de projectes, assignació de tasques, control de costos, planificació de les tasques, visualització a través de GANTT, Kanban, etc.

Administració i configuració:

Creació de l’estructura organitzativa, assignació de rols i permisos als usuaris, creació de regles automàtiques, integracions amb altres sistemes, etc.

GLPI proporciona totes les eines necessàries per a la correcta gestió dels seus serveis TI

Beneficis per a la seva organització

  1. Màxima funcionalitat: Gràcies als processos de gestió que implementa l’eina.

  2. Escalabilitat: A través de les opcions de personalització de la plataforma.

  3. Eficiència en cost: GLPI és una solució summament econòmica.

Per què ABAST

ABAST fa més de 25 anys que implementa solucions d’ITSM líders del mercat en els entorns més exigents.

A l’hora d’apostar per GLPI, la missió d’ABAST és permetre als clients obtenir el màxim rendiment de la solució a través dels seus serveis professionals, que integren a la perfecció l’assessorament consultiu amb el coneixement tècnic de les solucions.

Documents

Fullet sobre GLPI (PDF)

Descarregueu en format PDF el nostre fullet sobre GLPI

Solucions i Serveis de Gestió TI

GLPI. La plataforma de gestió de serveis IT de codi obert més completa i flexible
Dynatrace. Observabilitat automàtica i intel·ligent
Nagios Log Server
Hybrid Cloud Management
Network Operations Management
AppPulse Mobile
AppPulse Active
Operations Orchestration
Service Manager
Project and Portfolio Management (PPM)
Operations Bridge
Gestió i Govern de TI
Operations Orchestration
AppPulse Active
Solucions de Gestió TI

Casos d'èxit

CAD IT implementa Ansible per automatitzar les seves operacions de IT
Damm millora el govern de TI amb software HP
AST millora la gestió de la demanda i els projectes TIC
Implantació global de gestió del servei a Pelayo

Altres temes relacionats

Observabilitat en IT: més enllà de la monitorització tradicional
GLPI: La solució ideal per iniciar la Gestió de Serveis TI
CAD IT automatitza les seves operacions de IT gràcies a la implantació d'Ansible
ABAST es converteix en Partner Gold de OpenText després de l'adquisició de Micro Focus
ABAST es converteix en Silver Partner de GLPI
Workshop tecnològic: Monitorització, observabilitat i AIOps
Transición hacia entornos Híbridos. Rendimiento y seguridad
Quina versió de Nagios hauria d'utilitzar?
Service Management Automation X: Gestió de serveis TI i atenció a l'usuari dinàmiques i automatitzades
Esmorzar virtual sobre Service Management Automation X

Registration

Forgotten Password?