GLPI. La plataforma de gestió de serveis IT de codi obert més completa i flexible
Disposar d’uns processos de gestió ben definits, ser capaços de mesurar els indicadors clau del servei i posar a disposició de l’equip tècnic les eines necessàries per treballar de forma eficient és la base per poder oferir un suport de qualitat.
GLPI és la plataforma de gestió de servei (ITSM) basada en tecnologies de codi obert més completa i flexible del mercat.
Característiques principals
Cobertura dels processos de gestió del servei: Gestió d’incidències, Peticions, Problemes, Canvis, Coneixement, Nivells de servei, Gestió d’actius i Configuració, Enquestes de satisfacció, etc.
Inventari: GLPI es va crear inicialment per a la gestió del parc informàtic. Per això, actualment és una de les solucions més solvents del mercat a l’hora de gestionar els actius del servei.
Garantia: GLPI és una solució amb més de 20 anys al mercat i més d’11 milions d’usuaris.
Personalització: A través de les opcions de parametrització, de la infinitat de plugins existents, la seva capacitat d’integració i de l’accés al codi font, GLPI us permet implementar qualsevol necessitat de personalització.
Flexibilitat: Seleccioni l’opció de GLPI que més li interessi: 100% opensource, desplegament en local amb subscripció oficial o en mode SaaS.
Funcionalitats
Service Desk i processos de suport:
Gestió d’incidències, peticions, problemes, canvis, enquestes, gestió del coneixement, SLAs, tasques recurrents, planificació, creació de formularis personalitzats, etc.
Gestió d’actius
Inventariat i gestió de tot tipus d’actius que es vinculen amb el servei d’assistència tècnica.
Gestió Financera
Creació de línies pressupostàries, control de despeses, contractes i proveïdors.
Gestió de projectes
Creació de projectes, assignació de tasques, control de costos, planificació de les tasques, visualització a través de GANTT, Kanban, etc.
Administració i configuració:
Creació de l’estructura organitzativa, assignació de rols i permisos als usuaris, creació de regles automàtiques, integracions amb altres sistemes, etc.
GLPI proporciona totes les eines necessàries per a la correcta gestió dels seus serveis TI
Beneficis per a la seva organització
Màxima funcionalitat: Gràcies als processos de gestió que implementa l’eina.
Escalabilitat: A través de les opcions de personalització de la plataforma.
Eficiència en cost: GLPI és una solució summament econòmica.
Per què ABAST
ABAST fa més de 25 anys que implementa solucions d’ITSM líders del mercat en els entorns més exigents.
A l’hora d’apostar per GLPI, la missió d’ABAST és permetre als clients obtenir el màxim rendiment de la solució a través dels seus serveis professionals, que integren a la perfecció l’assessorament consultiu amb el coneixement tècnic de les solucions.
Documents
Fullet sobre GLPI (PDF)
Descarregueu en format PDF el nostre fullet sobre GLPI