Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center

Webinar

Webinar

Dynamics 365 Contact Center és una nova solució de Microsoft dissenyada per millorar la gestió de centres de contacte aplicant el poder de la Intel·ligència Artificial. Aquesta aplicació s’integra de forma nativa amb altres eines de Microsoft Dynamics 365, com ara Sales, Customer Service, i Màrqueting, per oferir una plataforma unificada que facilita la comunicació i la gestió de clients. Les característiques més destacades de Dynamics 365 Contact Center són la seva capacitat omnicanal per a la gestió d’interaccions amb clients (xats, correus electrònics, xarxes socials, SMS…) i l’ús de la IA generativa de Microsoft Copilot aplicada tant a chatbots i assistents virtuals com per guiar els agents amb suggeriments de respostes a través de l’anàlisi de sentiment en temps real de les converses. Inscriu-te en aquest webinar i descobreix tots els avantatges de la nova aplicació de Microsoft per a departaments de contact center i customer care. Reserva la teva plaça!

Detalls i Agenda

Data

18/09/2024

Inici: 10:00h Duració: 60 minuts AGENDA

  • Presentació
  • Contact Center i la IA generativa
  • Autoservei i Copilot Studio
  • Millora de l’experiència del client, Omnicanal
  • Reinventant la productivitat dels agents
  • Gestió del coneixement amb IA

PONENTS:

  • Jordi Magaña
    Business Manager. Business Management Solutions. ABAST.
  • Sergi Comas
    Specialist. Business Management Solutions. ABAST.

Registration

Forgotten Password?