Service Management Automation X: Gestió de serveis TI i atenció a l’usuari dinàmiques i automatitzades
Webinar sota demanda
Service Management Automation X: Gestió de serveis TI i atenció a l’usuari dinàmiques i automatitzades
En organitzacions amb un gran nombre d’usuaris TI, el servei de suport i atenció als usuaris (Service Desk) i la gestió dels serveis de TI (ITSM) requereix una important quantitat de temps i recursos dedicats per part del departament de TI, i un gran esforç per complir amb els nivells de servei acordats (SLAs) si no es compta amb les eines adequades.
En aquest webinar et presentem Micro Focus Smax, una solució que aprofita tots els avantatges de noves tecnologies com machine Learning o l’automatització / robotització de processos per simplificar les tasques de el departament de TI i proporcionar un entorn modern de Service Desk als usuaris, amb gran capacitat d’autoservei. Allibera els agents de servei de tasques rutinàries, augmenta la satisfacció dels usuaris i gestiona els serveis i actius de TI d’una forma més dinàmica per assegurar el compliment dels SLAs i l’optimització de la inversió en TI.
Últims webinars sota demanda publicats
Digital Workplace amb UDS Enterprise. Virtualització del lloc de treball flexible, segura i rendible
- 25 de Septiembre de 2024