Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar sota demanda
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Dynamics 365 Contact Center és una nova solució de Microsoft dissenyada per millorar la gestió de centres de contacte aplicant el poder de la Intel·ligència Artificial. Aquesta aplicació s’integra de forma nativa amb altres eines de Microsoft Dynamics 365, com ara Sales, Customer Service, i Màrqueting, per oferir una plataforma unificada que facilita la comunicació i la gestió de clients. Les característiques més destacades de Dynamics 365 Contact Center són la seva capacitat omnicanal per a la gestió d’interaccions amb clients (xats, correus electrònics, xarxes socials, SMS…) i l’ús de la IA generativa de Microsoft Copilot aplicada tant a xatbots i assistents virtuals com per guiar els agents amb suggeriments de respostes a través de lanàlisi de sentiment en temps real de les converses. Descobreix en aquest webinar tots els avantatges de la nova aplicació de Microsoft per a departaments de contact center i customer care.
Últims webinars sota demanda publicats
Digital Workplace amb UDS Enterprise. Virtualització del lloc de treball flexible, segura i rendible
- 25 de Septiembre de 2024