Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional
Webinar sota demanda
Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional
En un món cada cop més digital i connectat, és crucial que les empreses ofereixin un servei al client coherent i de qualitat en tots els punts de contacte. Amb Dynamics 365 Customer Service i Omnichannel for Customer Service podràs centralitzar i unificar les teves interaccions amb els clients, independentment de si provenen de trucades telefòniques, correus electrònics, xats en viu, xarxes socials o altres canals.
En aquest webinar us explicarem com maximitzar la productivitat dels vostres agents en proporcionar-vos les eines adequades per resoldre els problemes dels clients de manera ràpida i eficient. Amb aquestes eines, podràs brindar una experiència fluida i consistent a través dels diferents canals, oferint una atenció personalitzada i contextualitzada en temps real, anticipant les necessitats del client i superant les seves expectatives, cosa que t’ajudarà a construir relacions sòlides i duradores amb les teves clients.
No us perdeu aquesta oportunitat d’aprendre com gestionar de manera efectiva l’experiència del client i portar el vostre servei al següent nivell. Descobreix com Dynamics 365 Customer Service pot impulsar la satisfacció dels teus clients, augmentar-ne la retenció i fomentar el creixement del teu negoci.
Continguts:
- Benvinguda
- Presentació ABAST
- Nova experiència de l’agent
- Autoservei per a clients
- Canals Digitals
- Assistència Remota
- Ampliant abast
- Plataforma Digital de Suport
- Demo
- Preguntes i resolució de dubtes
Últims webinars sota demanda publicats
Digital Workplace amb UDS Enterprise. Virtualització del lloc de treball flexible, segura i rendible
- 25 de Septiembre de 2024