Customer Service Chatbot
Agilitzi el seu Servei d'Atenció al Client amb la nostra solució basada en Oracle Intelligent Bots
- Home
- Cloud
- Oracle Cloud
- Customer Service Chatbot
Què li oferim?
Utilitzant la tecnologia Oracle Intelligent Bots, el desenvolupament d’un bot que sigui capaç de permetre als seus clients l’autogestió d’algun dels serveis que ofereixi. Això us permetrà realitzar una sol·licitud d’aquest tipus de servei, consultar l’estat de la vostra sol·licitud/servei, cancel·lar un servei sol·licitat i no gaudit i modificar-ne alguna de les característiques.
Els serveis que incorporem a aquesta solució són els següents:
- Configuració de l’entorn Cloud associat al seu bot per processar llenguatge en un únic idioma
- Anàlisi i disseny d’un flux conversacional de gestió d’un servei incloent::
-
- Sol.licitud de servei
- Llistat de serveis sol·licitats
- Cancel·lació del servei
- Modificació de dades del servei
(fins a un màxim de 5 camps)
-
- Integració del bot amb la capa de serveis web per realitzar les accions sobre els serveis de l’usuari
- Lliurament del codi del wifget Javascript i documentació per incorporar al seu portal de client
- Integració del canal Facebook Messenger
- Una sessió formativa de 4 hores destinada a ensenyar al vostre equip d’IT com veure les analítiques associades al bot, i entendre com incorporar frases dels usuaris a l’aprenentatge del bot
Quins requeriments calen?
- Dades del tipus de servei a sol·licitar i regles de negoci associades
- Serveis web o API per a la creació d’un tiquet a la seva plataforma i l’execució del reset de password (si es tracta de plataformes estàndard, el més probable és que ni requereixi implementar aquests serveis)
- Accés obert a aquestes APIs per les IPs públiques de la plataforma Cloud d’Oracle
- Incorporació al seu portal del widget web que li proporcionarem i que serà el canal de comunicació obert amb els usuaris
Li portarà molt de temps tenir aquest servei en marxa?
El temps normal d’implantació d’aquest tipus de solucions oscil·la entre 3 i 4 setmanes, depenent de la complexitat dels processos d’integració amb els seus sistemes i de les regles de negoci associades a la gestió del servei
Beneficis de la solució
Aquesta solució li permet iniciar-se en el món de les interfícies conversacionals d’una manera senzilla, oferint als seus clients un nou canal d’interacció més flexible i dinàmic. Així mateix, sense necessitat de realitzar costoses instal·lacions al vostre entorn, podeu disposar d’aquest sistema àgil d’oferir als vostres clients un mecanisme d’autogestió dels serveis que us demanen. Aquest primer bot li serveix de base per a millorar la seva agilitat en el negoci, podent ampliar-se per:
- Donar el servei en nous idiomes
- Incorporar nous serveis
- Proporcionar informació addicional dels seus productes al client: especificacions, vídeos sobre el seu muntatge, etc.