Serveis per a Domino / Notes

Les solucions Domino / Notes proporcionen software de missatgeria i col·laboració sobre una àmplia varietat de sistemes operatius, i l’ajuden a desenvolupar i desplegar aplicacions de col·laboració i de flux de treball (workflow) amb més rapidesa. Gràcies a ells, empreses de totes les mides acceleren les seves operacions, milloren la presa de decisions i augmenten la seva productivitat. ABAST posa al seu servei tots els seus coneixements i més de 25 anys d’experiència en aquestes tecnologies per ajudar-lo en projectes de desenvolupament de solucions de treball en grup o workflow, o en el manteniment i l’administració d’aquestes plataformes de productivitat i col·laboració.

Deixi que ABAST l’assessori

Avui en dia els avenços tecnològics fan que per a moltes empreses sigui difícil comptar amb un equip capaç de desenvolupar projectes a un cost raonable. Si a això unim la urgència de la implantació i la tendència cada vegada més gran a optimitzar els recursos dels departaments de TI, és vital comptar amb un proveïdor que garanteixi l’èxit dels seus projectes.

ABAST està certificat com a IBM Partner, i compta amb una dilatada experiència en solucions de Col·laboració i Workflow El 1995 va néixer una divisió per satisfer les noves tendències o necessitats del mercat en projectes de treball en grup, bases de dades documentals, correu electrònic i workflow. structurada com una unitat estratègica de negoci, aquesta divisió compta amb un equip humà format per especialistes en aquest tipus de projectes.

La seva organització està composta per un Director de Departament, diversos Caps de Projecte o Consultors i un equip de desenvolupament d’Analistes i Programadors especialistes en les solucions IBM Domino/Notes.

Durant molts anys hem estat un dels partners d’IBM amb més coneixements i experiència en aquestes solucions. En l’actualitat, després de la compra d’aquesta àrea de solucions a IBM per part de HCL Software, vam seguir com a partner de HCL distribuint i proporcionant serveis de les solucions Domino / Notes.

Projectes de col·laboració i workflow

Els projectes workflow estan focalitzats en el desenvolupament d’aplicacions de diferent tipologia, entre les quals destaquem la disseminació o publicació d’informació, els circuits d’aprovació d’informació, els fòrums de diferent índole, les biblioteques o històrics d’informació i el seguiment i traçabilitat d’aquesta informació.

Aquests projectes estan concebuts per a l’emmagatzematge, distribució i automatització dels fluxos d’informació, duent a terme la Gestió del Coneixement de la seva organització de forma ràpida, senzilla, eficaç i controlada. Alguns d’aquests projectes utilitzen habitualment com a suport el correu electrònic i les signatures electròniques i, a més, estan preparats per a les noves tecnologies d’Intranet, Extranet i Internet, amb la possibilitat d’utilitzar aquestes aplicacions mitjançant un simple navegador.

Les certificacions d’ABAST, molts anys com IBM Partner i ara com HCL Business Partner, acrediten el grau de coneixement en aquests productes i entorns de treball. La seva sòlida experiència en aquest tipus de projectes, més de 25 anys de trajectòria i una amplia cartera de clients, ofereixen sens dubte la millor garantia.

Implantació dels entorns de treball

ABAST li ofereix els serveis necessaris per cobrir tot el procés d’implantació d’aquests entorns en la seva organització. A més li assegurem una total garantia d’èxit; des de la instal·lació, configuració i parametrització del producte, juntament amb els components necessaris, fins a la formació d’usuaris, desenvolupadors i tècnics dels mateixos, donant suport i manteniment a tots ells.

Desenvolupament d’aplicacions workflow

Amb el desenvolupament d’aplicacions que cobreix de forma específica les diferents problemàtiques dels usuaris en el seu treball quotidià, obtenim un major profit de la implantació d’aquests entorns en la seva organització, aconseguint una ràpida recuperació de la inversió.

ABAST li ofereix per al desenvolupament d’aquest tipus d’aplicacions els corresponents serveis especialitzats d’anàlisi funcional / tècnic, desenvolupament, programació, test, documentació, integració, instal·lació i formació del producte desenvolupat sobre l’entorn triat, utilitzant una acurada metodologia en totes les fases del projecte.

Aplicacions Estàndard

Al llarg d’aquests anys i en base a l’experiència adquirida, hem desenvolupat una sèrie d’aplicacions estàndard, que s’adapten fàcilment a les seves necessitats, ja que resolen problemes molt comuns en les empreses. En destaquen:

  • Q-Doc: Gestió de la documentació de Normatives (ISO QS 9000, VDA 6.1, ISO TS 16949, etc…).
  • Gestió d’inventari de Hardware i Software.
  • Gestió de Trucades Centre Suport Telefònic.
  • Gestió de Visites Comercials.
  • Gestió de Circuits Dinàmics de Documents.
  • Gestió de Vacances.
  • Portal d’aplicacions Lotus.

Serveis de Suport i Manteniment

Hi ha la possibilitat de contractar un suport telefònic o contracte de manteniment per a tots els productes de distribució i per a les aplicacions estàndard o a mida desenvolupades per la nostra empresa. Hi ha tres tipus de suport / manteniment:

  • Serveis de suport telefònic.
  • Serveis de manteniment.
  • Serveis de suport presencial.

Serveis de Formació

Aquesta divisió compta amb personal qualificat per realitzar formació a mida i enfocada a les necessitats concretes de cada client.

Projectes de valor afegit

Un cop implementada la infraestructura bàsica de Servidors i Clients del Lotus Notes Domino, podem abastar una sèrie de projectes per incrementar la productivitat interna, com poden ser:

  • Projectes Web
  • Projectes App (smartphones, tablets, etc.)

Solucions de Gestió Documental, Automatització de processos i RPA

SCAN_VISIO Invoice Connector
Factura electrònica amb B2Brouter
Plataforma SERES e-Factura®
UiPath RPA
Kit Digital – Factura electrònica per a Dynamics 365 Business Central amb b2b Router
Kit Digital – Factura electrònica per a Dynamics 365 Business Central amb b2b Router (copia)
Kit Digital – Gestió de Processos empresarials amb Microsoft Dynamics 365 Business Central o Fenix ERP 3 i Gestió de processos de comptes a pagar amb SCAN_VISIO
Programa d'ajudes Kit Digital - Solucions de digitalització per a Pimes
Desenvolupament d'aplicacions empresarials sobre Microsoft Power Platform
SCAN_VISIO SaaS
KOFAX RPA
Automatización de procesos financieros en SAP
Captio - Gestió de despeses de viatge d'empresa
Automatització de Processos i RPA
SCAN_VISIO eDocument Suite

Casos d'èxit

CAD IT implementa Ansible per automatitzar les seves operacions de IT
VELATIA optimitza els seus processos de comptes a pagar amb KOFAX i ABAST
KNAUF GmbH Espanya automatitza la gestió de factures
FEDA automatitza l'enviament d'informació als seus clients
BSM automatitza la gestió de les seves factures
Barcelona Informació implanta Q-Doc

Altres temes relacionats

Com automatitzar el teu procés de factures en SAP i preparar-te per a l'arribada de la Llei "Crea y Crece"
UiPath Communications Mining. Resposta a missatges assistida per IA.
La Llei Antifrau: Impactes en la Gestió de Comptabilitat i Facturació
UiPath Communications Mining. Resposta a missatges assistida per IA.
Abast en l'esdeveniment de UiPath IA at Work
Automatització del procés de Comptes a Pagar a Microsoft Business Central complint amb la "Ley Crea y Crece"
Webinar: IA i hiperautomatització aplicada al departament financer
UiPath IA at Work
Kofax canvia de nom i ara és Tungsten Automation
CAD IT automatitza les seves operacions de IT gràcies a la implantació d'Ansible

Registration

Forgotten Password?