Serveis per a Domino / Notes
- Home
- Automatització de Processos i RPA
- Serveis per a Domino / Notes
Deixi que ABAST l’assessori
Avui en dia els avenços tecnològics fan que per a moltes empreses sigui difícil comptar amb un equip capaç de desenvolupar projectes a un cost raonable. Si a això unim la urgència de la implantació i la tendència cada vegada més gran a optimitzar els recursos dels departaments de TI, és vital comptar amb un proveïdor que garanteixi l’èxit dels seus projectes.
ABAST està certificat com a IBM Partner, i compta amb una dilatada experiència en solucions de Col·laboració i Workflow El 1995 va néixer una divisió per satisfer les noves tendències o necessitats del mercat en projectes de treball en grup, bases de dades documentals, correu electrònic i workflow. structurada com una unitat estratègica de negoci, aquesta divisió compta amb un equip humà format per especialistes en aquest tipus de projectes.
La seva organització està composta per un Director de Departament, diversos Caps de Projecte o Consultors i un equip de desenvolupament d’Analistes i Programadors especialistes en les solucions IBM Domino/Notes.
Durant molts anys hem estat un dels partners d’IBM amb més coneixements i experiència en aquestes solucions. En l’actualitat, després de la compra d’aquesta àrea de solucions a IBM per part de HCL Software, vam seguir com a partner de HCL distribuint i proporcionant serveis de les solucions Domino / Notes.
Projectes de col·laboració i workflow
Els projectes workflow estan focalitzats en el desenvolupament d’aplicacions de diferent tipologia, entre les quals destaquem la disseminació o publicació d’informació, els circuits d’aprovació d’informació, els fòrums de diferent índole, les biblioteques o històrics d’informació i el seguiment i traçabilitat d’aquesta informació.
Aquests projectes estan concebuts per a l’emmagatzematge, distribució i automatització dels fluxos d’informació, duent a terme la Gestió del Coneixement de la seva organització de forma ràpida, senzilla, eficaç i controlada. Alguns d’aquests projectes utilitzen habitualment com a suport el correu electrònic i les signatures electròniques i, a més, estan preparats per a les noves tecnologies d’Intranet, Extranet i Internet, amb la possibilitat d’utilitzar aquestes aplicacions mitjançant un simple navegador.
Les certificacions d’ABAST, molts anys com IBM Partner i ara com HCL Business Partner, acrediten el grau de coneixement en aquests productes i entorns de treball. La seva sòlida experiència en aquest tipus de projectes, més de 25 anys de trajectòria i una amplia cartera de clients, ofereixen sens dubte la millor garantia.
Implantació dels entorns de treball
ABAST li ofereix els serveis necessaris per cobrir tot el procés d’implantació d’aquests entorns en la seva organització. A més li assegurem una total garantia d’èxit; des de la instal·lació, configuració i parametrització del producte, juntament amb els components necessaris, fins a la formació d’usuaris, desenvolupadors i tècnics dels mateixos, donant suport i manteniment a tots ells.
Desenvolupament d’aplicacions workflow
Amb el desenvolupament d’aplicacions que cobreix de forma específica les diferents problemàtiques dels usuaris en el seu treball quotidià, obtenim un major profit de la implantació d’aquests entorns en la seva organització, aconseguint una ràpida recuperació de la inversió.
ABAST li ofereix per al desenvolupament d’aquest tipus d’aplicacions els corresponents serveis especialitzats d’anàlisi funcional / tècnic, desenvolupament, programació, test, documentació, integració, instal·lació i formació del producte desenvolupat sobre l’entorn triat, utilitzant una acurada metodologia en totes les fases del projecte.
Aplicacions Estàndard
Al llarg d’aquests anys i en base a l’experiència adquirida, hem desenvolupat una sèrie d’aplicacions estàndard, que s’adapten fàcilment a les seves necessitats, ja que resolen problemes molt comuns en les empreses. En destaquen:
- Q-Doc: Gestió de la documentació de Normatives (ISO QS 9000, VDA 6.1, ISO TS 16949, etc…).
- Gestió d’inventari de Hardware i Software.
- Gestió de Trucades Centre Suport Telefònic.
- Gestió de Visites Comercials.
- Gestió de Circuits Dinàmics de Documents.
- Gestió de Vacances.
- Portal d’aplicacions Lotus.
Serveis de Suport i Manteniment
Hi ha la possibilitat de contractar un suport telefònic o contracte de manteniment per a tots els productes de distribució i per a les aplicacions estàndard o a mida desenvolupades per la nostra empresa. Hi ha tres tipus de suport / manteniment:
- Serveis de suport telefònic.
- Serveis de manteniment.
- Serveis de suport presencial.
Serveis de Formació
Aquesta divisió compta amb personal qualificat per realitzar formació a mida i enfocada a les necessitats concretes de cada client.
Projectes de valor afegit
Un cop implementada la infraestructura bàsica de Servidors i Clients del Lotus Notes Domino, podem abastar una sèrie de projectes per incrementar la productivitat interna, com poden ser:
- Projectes Web
- Projectes App (smartphones, tablets, etc.)