Captio – Gestió de despeses de viatge d’empresa

Integri la gestió de despeses en un únic procés eficient i sense papers

Captio és la primera solució homologada per l’Agència Tributària per a la gestió de tiquets de despesa d’empresa (transports, menjars, peatges, pàrquings …), i permet simplificar i agilitzar tot el procés des de la captura i entrada de justificants de despesa, la seva revisió i aprovació, i la seva comptabilització en l’ERP. Captio permet a les empreses estalviar disminuint els costos operatius d’aquesta gestió, millorant el control de l’frau i facilitant una major devolució de l’IVA. Captio complementa altres solucions de gestió documental de ABAST per al departament financer, com SCAN_VISIO e-factura. Amb aquestes solucions ABAST ajuda a les empreses a simplificar processos i generar importants estalvis gràcies a fluxos de treball amb documents que prescindeixen totalment de el paper.

Captio proporciona una gestió àgil, senzilla i sense papers per:

Informe de despeses d’empresa

Captio permet generar informes de despesa des d’un smartphone i prescindir dels tiquets en paper.

Administració de despeses d’empresa

Automatitza les tasques necessàries per controlar i gestionar les despeses de personal de la teva organització.

Comptabilització de despeses d’empresa

Integra la informació de la gestió de despeses amb l’ERP i les eines BI de la teva empresa

Captio és la primera solució de gestió de despeses de viatge d’empresa homologada per l’Agència Tributària Espanyola

Així de fàcil és REPORTAR les despeses d'empresa:

Captura o entra los gastos

  • TICKETS: Fotografia els teus tiquets / rebuts amb el teu smartphone, Captio extreu automàticament les dades i guarda la informació en el núvol.
  • KILOMETRATGE: Reporta les despeses dels teus desplaçaments des del teu mòbil o usant Google Maps.
  • DIETES: Crea, assigna i gestiona dietes d’empresa.
  • TARGETES: Importa automàticament els pagaments realitzats amb targetes d’empresa.

Classifica les despeses

Posa ordre a la informació necessària per gestionar les teves despeses d’empresa

  • CATEGORIES: Afegeix informació sobre el tipus de despesa realitzada amb les categories definides per la teva organització.
  • MÈTODES DE PAGAMENT: Inclou informació sobre la forma de pagament.
  • CAMPS PERSONALITZABLES: L’administrador pot crear nous camps perquè guardis la informació d’acord amb les necessitats de la teva empresa.

I tot des del teu telèfon mòbil

L’App de Captio està disponible per iOS, Android, Blackberry i Windows Phone.

  • HOMOLOGAT PER L’AEAT: Pots destruir el paper, perquè els justificants digitalitzats amb Captio tenen la mateixa validesa legal que els originals.
  • LECTURA AUTOMÀTICA DE LA INFORMACIÓ: Oblida’t de teclejar totes les teves despeses, treu una fotografia a el rebut i Captio llegirà la imatge.
  • SEMPRE DISPONIBLE: Podràs reportar o supervisar les teves despeses en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

Així de fàcil és ADMINISTRAR les despeses d'empresa:

Supervisa i aprova les despeses

Automatitza el procés de supervisió i aprovació de liquidacions i controla millor les despeses.

  • ESTADÍSTIQUES: Realitza anàlisi de les despeses del teu equip des de diferents perspectives.
  • POLÍTIQUES DE DESPESA: Captio comprova de forma automàtica que cada despesa s’adhereixi a les polítiques de l’empresa.
  • APROVACIÓ D’INFORMES: Les notes de despesa s’aproven o rebutgen en un flux que integra totes les persones implicades en el procés.

Aconsegueix una major devolució d’IVA

Captio facilita les deduccions de l’IVA de les despeses de viatge d’empresa.

  1. AGRUPA les despeses per proveïdor.
  2. GENERA un informe amb els justificants homologats per l’Agència Tributària.
  3. SOL·LICITA directament o en un procés transparent, una factura substitutiva vàlida per a la deducció de l’IVA.

Gestiona el teu equip i assigna les despeses

Captio posa ordre i evita errors en la gestió

  • REPORTADORS I GRUPS: Gestiona als usuaris que reporten despeses i organitza’ls en grups en funció de les seves característiques.
  • CENTRES DE COST: Assigna les despeses dels usuaris a centres de costos concrets.
  • MULTIMONEDA: Captio gestiona diverses divises i realitza canvis de moneda automàtics.

i podrà INTEGRAR la gestió de despeses d'empresa amb altres aplicacions

Integració

ABAST l’ajuda a integrar Captio amb altres aplicacions de negoci per aconseguir completar procés de gestió de despeses en un únic flux, des del report fins a la comptabilització.

  • Integració amb ERP: SAP, Microsoft Dynamics, Oracle, Sage….
  • Integració amb BI: SAP, IBM Cognos, QlikView, Oracle…

Més sobre Gestió Documental i Automatització / Robotització de Processos

Automatització de la gestió de Factures de Proveïdors
Automatització de Processos i RPA
Automatización de procesos financieros en SAP
Business Process Management (BPM)
Captio - Gestió de despeses de viatge d'empresa
Emissió de Factura Electrònica a Empreses i Administració Pública
Outsourcing Digital Account Payables (ODAP)
Plataforma SERES e-Factura®
QDoc - Gestió Documental per Normatives
SCAN_VISIO eDocument Suite
SCAN_VISIO SaaS
Serveis de formació

Temes relacionats

Visión Financiera 2021
Transformació Digital del Departament d'Administració i Finances
Transformació digital de processos financers: Automatització de la Gestió de Comptes a Pagar
Transformació digital de processos financers: Automatització de la Gestió de Comptes a Pagar
Transformació digital de processos financers
Transformació digital de processos financers
Robotització de processos de compres, vendes, i rrhh amb tecnologia RPA
Robotització de processos de compres, vendes, i rrhh amb tecnologia RPA
Gestió de despeses d'empresa amb Emburse Captio
Gestió de despeses d'empresa amb Emburse Captio
Fons Next Generation per Transformació Digital
Factura electrònica en entorns SAP®: La llei “Crea y Crece” i la gestió automàtica de Factures
Emburse Cards. La nova forma de gestionar les despeses d'empresa dels teus empleats
Emburse Cards: La nova forma de gestionar les despeses d'empresa dels teus empleats
Compleix amb la llei "Crea y Crece" amb l'automatització de la gestió de Factures a entorns SAP®

Registration

Forgotten Password?