Solucions ERP
Planificació de Recursos Empresarials - Enterprise Resource Planning
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Solucions ERP
Àrea Solucions de Gestió Empresarial d'ABAST
ABAST li aporta la seva experiència de més de 35 anys implantant solucions de gestió i el seu gran coneixement tecnològic i de processos per implantar amb èxit en la seva organització una solució ERP que s’adapti a les seves necessitats.
Solucions ERP o relacionades
LS Express
LS Express és un punt de venda en línia perfecte per a empreses de retail que utilitzen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Lleuger i fàcil de fer servir, amb potents funcions de comptabilitat i back-office, LS Express amplia les capacitats de Microsoft Dynamics 365 Business Central amb noves funcionalitats per a comerç minorista i comparteix l’aspecte familiar i la lògica empresarial de Microsoft.
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Business Central és l’evolució de Dynamics NAV, el software de gestió empresarial per a Pimes més utilitzat a Espanya i a tot el món, una solució pensada per automatitzar i connectar els seus processos empresarials de les àrees de finances, vendes, servei, operacions i projectes, desenvolupada per oferir la millor experiència a l’usuari, en el núvol i integrada amb Office 365 i la resta de solucions Dynamics 365.
Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions, desenvolupar noves oportunitats de negoci i accelerar la seva transformació digital.
FENIX ERP 3
FENIX ERP 3 és una solució integrada de gestió empresarial pensada per satisfer les necessitats actuals i futures d’empreses i organitzacions de tipus mitjà.
ABAST SII
ABAST SII és una solució dissenyada específicament per la normativa SII d’enviament online dels registres d’IVA. Pot integrar-se amb qualsevol ERP i permet connectar via web services amb l’AEAT per a l’enviament i recepció d’informació, mantenint el control, monitorització i traçabilitat de la informació enviada.
Oracle E-Business Suite
Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions empresarials sustentades en fets, a millorar les operacions empresarials i tots els seus processos de negoci reduint a més les despeses. Tot des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i totalment integrada.
Objectius i característiques d’un ERP
Els objectius principals d’un sistema ERP són:
- Optimització dels processos empresarials.
- Accés a tota la informació de forma fiable, precisa i oportuna (integritat de dades).
- La possibilitat de compartir informació entre tots els components de l’organització.
- Eliminació de dades i operacions innecessàries (o redundants).
- Reducció de temps i dels costos dels processos (mitjançant processos de reenginyeria).
es característiques que distingeixen a un ERP d’un simple software empresarial és que ha de ser un sistema integral, modular i adaptable
- INTEGRAL, perquè permet controlar els diferents processos de la companyia sota l’òptica de que tots els departaments d’una empresa es relacionen entre si, és a dir, que el resultat d’un procés és punt d’inici del següent. Per exemple, si un client fa una comanda això representa que es crea un ordre de venda que desencadena el procés de producció, de control d’inventaris, de planificació de distribució del producte, cobrament, i per descomptat els seus respectius moviments comptables. Si l’empresa no fa servir un ERP i són solucions departamentals no integrades les que controlen tots els processos esmentats, la informació es duplica i creix el marge de contaminació en la informació (sobretot per errors de captura). Amb un ERP, l’operador simplement captura la comanda i el sistema s’encarrega de tota la resta, de manera que la informació no es manipula i es troba protegida.
- MODULAR. Una de les seves avantatges, tant econòmica com tècnica és que la funcionalitat es troba dividida en mòduls, que poden instal·lar-se d’acord amb els requeriments del client.
- ADAPTABLE. Els ERP estan creats per adaptar-se a la idiosincràsia de cada empresa. Això s’aconsegueix per mitjà de la configuració o parametrització dels processos d’acord amb les sortides que es necessitin de cadascun. La parametrització és el valor afegit fonamental que s’ha de fer amb qualsevol ERP per adaptar-lo a les necessitats concretes de cada empresa.
Mòduls d’un ERP
Els mòduls d’un sistema ERP varien depenent de les característiques de l’empresa, ja que són molt diferents els requeriments en organitzacions en què, per exemple, el seu principal negoci és la producció, la distribució o els serveis. Alguns dels mòduls més comuns són:
- Gestió Financera
- Gestió de Vendes
- Gestió de Compres
- Gestió de la Distribució i Logística
- Gestió i planificació de la Producció
- Gestió de Projectes
- Gestió de Recursos Humans
Casos d'èxit ERP / CRM
SANTA&COLE confia en ABAST per optimitzar els seus processos empresarials amb Dynamics 365 Business Central
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
Els nostres serveis
Oferim un complet conjunt de serveis per abordar tots els aspectes d’un projecte d’implantació d’una solució ERP. La nostra depurada metodologia, fruit de molts anys d’experiència, ens permet afrontar amb garanties d’èxit qualsevol projecte i assegurar un període d’implantació breu.
Assessoria i consultoria
Estudi i assessorament sobre la infraestructura informàtica més adequada per a la correcta implantació de les seves solucions empresarials.
Instal·lació de productes
Instal·lació i configuració de tots els elements per tècnics especialitzats en cada producte, garantint el correcte arrencada del sistema.
Formació tècnica
Perquè el seu personal tècnic pugui participar activament al llarg del projecte i posteriorment portar amb independència el manteniment bàsic del sistema.
Formació d’usuaris
Optimitzada perquè els usuaris siguin capaços d’operar lliurement amb el nou software en un curt període de temps.
Ampliació de funcionalitats
Si la seva organització creix i té noves necessitats l’ajudem a desplegar noves funcionalitats de la solució que potser no es van contemplar en el projecte original, aconseguint un màxim rendiment del producte i de la inversió inicial, una evolució permanent millorant la seva competitivitat.
Adaptació de la solució a la seva empresa
Podem incloure particularitats o necessitats de la seva empresa en els processos de l’aplicació. Obtindrà així una ampliació de funcionalitats i una millor adaptació al seu negoci.
Desenvolupament de les solucions Business Intelligence
Comptem amb una divisió especialitzada en projectes d’Intel·ligència Empresarial que us ajudarà a treure el màxim partit de les eines BI pròpies de la solució o integrar-les amb altres solucions Business Intelligence i de gestió de dades.
Solucions de gestió documental
Des de la nostra divisió de projectes de gestió documental podem oferir també solucions per automatitzar processos tradicionalment lligats a l’ús de paper, com ara la gestió de factures de proveïdors, de forma totalment integrada amb el seu ERP.