Oracle E-Business Suite Household Solution

Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector electrodomèstics

El procés de disseny, fabricació, venda, distribució i / o gestió postvenda d’electrodomèstics i dispositius per a la llar, requereix de sistemes d’informació estables, fiables i segurs que garanteixin un servei continuat i optimitzin el cicle productiu. ABAST, un dels principals partners d’aplicacions Oracle a Espanya, ha aprofitat la seva experiència amb empreses de el sector dels electrodomèstics i dels dispositius per a la llar per desenvolupar una solució vertical basada en Oracle E-Business Suite, el conjunt d’aplicacions de negoci més complet del món. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic i tot el know-how adquirit al llarg dels seus més de 30 anys com a integrador de solucions de negoci.

Oracle E-Business Suite Home Appliances Solution

Oracle E-Business Suite Home Appliances Solution és un conjunt d’aplicacions amb gran nombre de prestacions particulars pensades per a les empreses dedicades al sector dels electrodomèstics / dispositius.

Entre les seves funcionalitats destaquen:

  • Tractament individualitzat de cadascuna de les unitats d’un producte (número de sèrie).
  • Traçabilitat dels electrodomèstics / dispositius.
  • Tractament de les garanties, reparacions i incidències de cada electrodomèstic / dispositiu.
  • Gestió detallada dels electrodomèstics / dispositius per a un adequat servei postvenda.
  • Planificador gràfic per conèixer l’estat de la fàbrica (màquines, operaris, fases, operacions, rutes, etc.).

Si vol conèixer …

Quin dia es finalitza la fabricació?

Es complirà la data de lliurament concertada amb el client?

Quines peces s’han de comprar?

Quines parts s’han de fabricar per complir amb les comandes de venda?

Totes aquestes preguntes i moltes altres obtenen ràpidament resposta gràcies a Oracle E-Business Suite Home Appliances Solution.

Beneficis de la solució

Estructures generals

  • Conèixer les característiques tècniques de cada electrodomèstic / dispositiu a través d’una fitxa individual per unitat, associant fins i tot, la seva imatge, les seves especificacions, etc. per documents ofimàtics.

Reparacions – Servei post venda

  • Seguiment de les reparacions dels electrodomèstics / dispositius.

Consulta de dades

  • Disposar de consultes per mantenir el mínim d’estocs possible, reduint així els costos d’emmagatzematge.
  • Consultes per comprovar que es respecten els terminis de lliurament previstos pels proveïdors per tal d’assegurar el compliment dels acords assolits amb els clients.
  • Consultes sobre les necessitats de fabricació.
  • Conèixer els materials, components, les operacions i les màquines que intervenen en la fabricació d’un electrodomèstic / dispositiu.

Tractament de la qualitat

  • Realitzar estudis, assajos i proves a tots els nivells (secció, màquina, operació, partida de producte, etc.) per saber la qualitat de producció en tots els passos del cicle productiu.
  • Avaluar els electrodomèstics / dispositius per calibrar el seu nivell de qualitat.
  • Avaluar els proveïdors per saber la conveniència de seguir treballant amb ells.

Planificació

  • Disposar d’un planificador gràfic amb diverses vistes per a obtenir de forma ràpida una visió global de la situació de la fàbrica, amb la distribució dels recursos (màquines, operaris, etc.), les ordres de treball en curs, etc.
  • Gestionar les tasques de cada un dels operaris.

M.R.P. Requeriments materials

  • Disposar d’un sistema que col·labori en saber què cal produir, quins components s’han de fabricar o comprar i en quines dates es finalitzaran.
  • Saber quins són els productes en curs i quanta matèria primera hi ha en producció per evitar compres innecessàries.
  • Ser capaços de produir segons un pla mestre definit a criteri de l’empresa.

Anàlisi de costos

  • Saber què costa cada electrodomèstic / dispositiu i si és rendible la seva fabricació.
  • Portar un seguiment dels costos per a cadascuna de les fabricacions i estudiar fàcilment les desviacions.
  • Control de les mancances per anar reduint-les progressivament.

Beneficis de Oracle E-Business Suite

  • Inversió adequada
  • Tecnologia oberta en entorns web
  • Eines per a estadístiques i reporting
  • Solució ERP integrada i estàndard
  • Solució provada i escalable
  • Marca de prestigi internacional

Tot això des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Ja es posi en marxa un sol mòdul o el conjunt complet, Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.

Casos d'èxit

CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

III Congreso LiceoTic
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Sales Copilot – IA aplicada a la força de vendes
Incrementa la productivitat dels teus equips amb la integració de Microsoft 365 i Dynamics 365 Business Central
Venco Electrònica enforteix el seu departament comercial i de vendes actualitzant la seva solució CRM
Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional
Nou acord de Reseller Partner amb SIGNATURIT
5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel

Registration

Forgotten Password?