Oracle E-Business Suite
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Oracle E-Business Suite
Oracle E-Business Suite
Oracle E-Business Suite és un conjunt complet d’aplicacions que li permet fer més eficients les relacions amb els clients, oferir serveis, fabricar productes, enfrontar-se a comandes, reunir pagaments, etc. – tot des d’un simple sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i totalment integrada.
És la plataforma empresarial global més adaptable, amb una cartera d’intel·ligència de negoci completa i integrada, i una estratègia d’aplicacions centrada en els clients.
Verticalitzacions per sector
Mòduls / Aplicacions d’Oracle E-Business Suite
Finances
Oracle Financials li dóna una visió completa de la seva situació financera i control sobre totes les transaccions. Podrà tancar els seus comptes de forma més ràpida, prendre les millors decisions basades en dades en temps real, i reduir el cost total relacionat amb la seva empresa. El fet d’augmentar la transparència i velocitat dels reports i informes financers l’ajudarà a afrontar les necessitats corporatives dia a dia.
Vendes
Oracle Sales està enfocat a accelerar el cicle de vendes gràcies a la utilització d’unes eines de desenvolupament avançades, les quals suporten i recolzen processos de venda multicanal i multi departamental. Oracle Sales ajuda a les companyies i als seus socis a desplaçar-se i evolucionar des de l’administració de vendes fins l’efectivitat de les mateixes.
Marketing
Oracle Marketing genera beneficis, no només respostes. Oracle Marqueting l’ajuda a aconseguir i aprofitar les millors oportunitats del mercat, personalitzant campanyes, fent-les més eficients i redissenyant-les en temps real amb potents eines analítiques. Tot això creant un sol emmagatzematge d’informació tant de clients com de socis a través de tota l’organització.
Producció
Oracle Manufacturing optimitza la capacitat de producció, des de la matèria primera fins al producte final. Dissenyat per suportar processos de fabricació específics, Oracle Manufacturing està contínuament actualitzant, aconseguint processos millorats, costos d’operació inferiors i assegurant el compliment de la normativa reguladora.
Logística
Oracle Logistics controla la total execució del procés – des de la gestió del magatzem fins al transport i tornada al magatzem -. Això optimitza el flux de materials a través del canal de subministrament amb una contínua gestió i compensació dels costos de servei, permetent diferenciar els productes i serveis adequats a les expectatives dels consumidors.
Cadena de subministrament (SCM)
Oracle Supply Chain Management permet a l’organització prendre millors decisions i optimitzar el flux de materials, efectiu, i informació a través del seu canal de subministrament. Les companyies poden dissenyar i executar des d’un pla unificat; reduir els costos d’inventari; millorar les previsions de demanda; respondre correctament davant d’esdeveniments imprevistos; i fer entregues precises a baix cost. La solució d’Oracle Supply Chain Planning no només proporciona visibilitat i informació en temps real sinó que també ofereix col·laboració al llarg de tota la cadena de subministrament.
Execució de comandes
Oracle Order Fulfillment proporciona la flexibilitat necessària per gestionar qualsevol procés d’execució d’ordres i comandes, assegurant que la mercaderia coincideix amb les peticions dels clients i sent una plataforma de col·laboració per a tots els socis. Accelera el procés des que es fa la comanda fins que es cobra, millorant l’eficàcia dels processos i controlant el compliment de costos.
Compres
Oracle Procurement és un conjunt d’aplicacions dissenyades per gestionar les possibles complicacions relacionades amb el procés de compra tant de béns com de serveis. La solució de compra permet a les organitzacions dirigir la consecució de les operacions, requisits de l’empresa, col·laboració amb proveïdors, proveïment estratègic continu i intel·ligència de compres.
Serveis
Oracle Services aporta beneficis, no només millora la satisfacció del client. Els serveis web propis i els coneixements de direcció fan disminuir el cost de la seva centraleta. La verificació automàtica de les operacions prevé la pèrdua d’ingressos i la gestió dels contractes elimina el cost de la mà d’obra manual. Per companyies relacionades amb el sector serveis, les aplicacions mòbils han d’estar fermament integrades amb el back office de l’empresa per reduir els costos que comporta l’inventari.
Manteniment
Oracle Enterprise Asset Management i Oracle Maintenance, Repair i Overhaul proporcionen plans de manteniment proactius i execució per a instal·lacions, flotes, plantes industrials i avions. Una gestió efectiva i activa genera millors marges d’operació, incrementa la vida dels actius i assegura un alt grau de seguretat i fiabilitat.
Gestió de vida del producte
Oracle Product Lifecycle Management ajuda a les empreses a dirigir de manera eficient els processos d’innovació – de començament a fi – i totes les fases clau entre ells. Les organitzacions poden maximitzar el valor adquirit de cada producte, al llarg del cicle de vida del mateix, gràcies a una col·laboració segura entre partners negociadors, projectes integrats i informació del producte, i una bona anàlisi que ens permeti millorar el procés de presa de decisions.
Projectes
Oracle Projects millora els projectes de l’empresa i gestiona els recursos de la mateixa racionalitzant el cicle de vida complet d’aquests plans – des de la venda fins al lliurament – i integrant-los amb les operacions de l’empresa, posant a disposició dels accionistes informació rellevant i en temps real. Com a resultat d’això les organitzacions prenen decisions intel·ligents i profitoses; gestionant de forma proactiva per realitzar entregues reeixides; afinant en l’execució d’aquests plans; optimitzant el desenvolupament i la utilització dels recursos; i integrant les operacions de forma global.
Recursos Humans
Oracle Human Resources Management Systems és el millor conjunt d’aplicacions del mercat relacionades amb el maneig eficient de la força de treball. Optimitzant el procés de reclutament, Oracle Human Resources Management proporciona les eines necessàries per alinear els treballadors amb els objectius de l’empresa, encarregant-se dels recursos humans, beneficis / avantatges, pagaments de nòmines, reclutament, gestió del temps, formació i necessitats analítiques.
Intel·ligència
Oracle E-Business Intelligence és un conjunt d’aplicacions d’informes i anàlisi dissenyats per lliurar informació processable, en temps real i de forma precisa tant a executius com a directius i empleats amb responsabilitat en la presa de decisions. Les aplicacions d’Oracle E-Business Intelligence estan preparades per al seu funcionament, requerint una mínima implementació. Amb Oracle E-Business Intelligence pot obtenir una millor informació a un menor cost.
Solucions sectorials
Solucions verticals basades en les suites de negoci d’Oracle
Les empreses d’una determinada indústria o que es dediquen a un determinat sector de serveis tenen unes particularitats específiques i unes problemàtiques comuns. Per això ABAST li ofereix solucions verticals basades en Oracle Aplicacions que s’ajusten perfectament a les necessitats de les organitzacions pertanyents a cada sector.
Oracle E-Business Suite Wholesale Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista
Oracle E-Business Suite Chemical Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector químic
Oracle E-Business Suite Research Center Solution
Solució de gestió empresarial per a centres de recerca
Oracle E-Business Suite Services Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de serveis
Oracle E-Business Suite Contact Center services
Solució de CRM per a empreses asseguradores i mútues
Oracle E-Business Suite Injection Solution
Solució de Gestió Empresarial per a la indústria d’injecció de plàstics
Oracle E-Business Suite Machinery Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector de maquinària industrial
Oracle E-Business Suite Household Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector electrodomèstics
Oracle E-Business Suite Electrical Devices Solution
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de material elèctric
Els nostres serveis
Oferim un complet conjunt de serveis per abordar tots els aspectes d’un projecte d’implantació d’una solució ERP. La nostra depurada metodologia, fruit de molts anys d’experiència, ens permet afrontar amb garanties d’èxit qualsevol projecte i assegurar un període d’implantació breu.
Assessoria i consultoria
Estudi i assessorament sobre la infraestructura informàtica més adequada per a la correcta implantació de les seves solucions empresarials.
Instal·lació de productes
Instal·lació i configuració de tots els elements per tècnics especialitzats en cada producte, garantint el correcte arrencada del sistema.
Formació tècnica
Perquè el seu personal tècnic pugui participar activament al llarg del projecte i posteriorment portar amb independència el manteniment bàsic del sistema.
Formació d’usuaris
Optimitzada perquè els usuaris siguin capaços d’operar lliurement amb el nou software en un curt període de temps.
Ampliació de funcionalitats
Si la seva organització creix i té noves necessitats l’ajudem a desplegar noves funcionalitats de la solució que potser no es van contemplar en el projecte original, aconseguint un màxim rendiment del producte i de la inversió inicial, una evolució permanent millorant la seva competitivitat.
Desenvolupadors de sistema – Adaptació de la solució a la seva empresa
Podem incloure particularitats o necessitats de la seva empresa en els processos de l’aplicació. Obtindrà així una ampliació de funcionalitats i una millor adaptació al seu negoci.
Desenvolupament de les solucions Business Intelligence
Comptem amb una divisió especialitzada en projectes d’Intel·ligència Empresarial que us ajudarà a treure el màxim partit de les eines BI pròpies de la solució o integrar-les amb altres solucions Business Intelligence i de gestió de dades.
Solucions de gestió documental
Des de la nostra divisió de projectes de gestió documental podem oferir també solucions per automatitzar processos tradicionalment lligats a l’ús de paper, com ara la gestió de factures de proveïdors, de forma totalment integrada amb el seu ERP.
Solució Global
Podem oferir-li una solució global com a proveïdor únic, que inclogui tant el software, com la infraestructura hardware requerida per a suportar les aplicacions, solucions per garantir la seguretat de les dades, millorar el rendiment de la xarxa, etc.