Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aconsegueixi que les seves relacions comercials siguin molt més profitoses creant experiències fluïdes que augmentin el nombre de clients potencials, millorant les capacitats de màrqueting i ampliant les seves oportunitats de venda amb Dynamics 365 Màrqueting.

Administri de forma organitzada la trajectòria dels clients

Organitzi sense complicacions trajectòries multicanal personalitzades que aconsegueixin transmetre el missatge correcte en el millor moment i utilitzant el canal adequat per aconseguir relacions profitoses.

Coordini els equips de màrqueting i vendes

Aconsegueixi experiències perfectes per als seus clients gràcies a l’automatització del màrqueting, compartint dades i processos connectats amb Dynamics 365 Sales per augmentar el nombre de clients potencials i mantenir relacions de profit amb els seus clients.

Prengui les millors decisions amb ajuda de la IA

Gràcies als coneixements generats mitjançant IA, aconsegueixi millorar el rendiment del màrqueting automatitzat, amb classificacions dels clients potencials i panells personalitzats, el que ofereix una completa perspectiva dels clients gràcies a la seva integració amb Dynamics 365 Customer Insights.

Una plataforma flexible que li permet créixer

Aconsegueixi personalitzar i ampliar les funcionalitats de Màrqueting connectant-lo fàcilment amb les altres aplicacions i serveis que ja utilitza. Utilitzi les característiques de privacitat integrades per aconseguir de forma senzilla el compliment de les disposicions del RGPD i d’accessibilitat.

Augmenti la demanda personalitzant les experiències dels compradors

Planifiqui el recorregut dels seus clients en funció de les seves preferències i comportament de compra per transmetre’ls el missatge correcte en el moment i canal apropiat. Ofereixi missatges desencadenats per transaccions com compres, pagaments i devolucions. Personalitzi l’enviament de correus electrònics contextuals al mateix contacte segons va avançant en el seu recorregut.

Capti als clients potencials adequats gràcies a campanyes de màrqueting multicanal dirigides amb funcionalitats d’automatització de màrqueting que incorporin l’enviament de correu electrònic, pàgines web d’aterratge, telemàrqueting, integració de SMS i LinkedIn.

Creï ràpidament actius de campanyes utilitzant característiques d’automatització de màrqueting, com plantilles configurables, blocs de contingut reutilitzables i eines de disseny. Utilitzi Microsoft Power Automate per optimitzar l’aprovació de continguts.

Ajusti el màrqueting a la seva unitat de negoci utilitzant contingut reutilitzable de campanyes compartides i contingut específic per al públic objectiu que seleccioni.

Redueixi la complexitat de l’administració d’esdeveniments amb un portal web dissenyat per als assistents i amb funcionalitats que ajudin en la gestió de les inscripcions, els ponents, les sessions i la logística del lloc on es realitza l’esdeveniment, inclosa la integració amb ON24 i altres proveïdors de seminaris web.

Coordini el màrqueting i les vendes

Disposi d’una vista única dels clients potencials i unifiqui les dades entre els contactes, els clients existents i els clients potencials amb Dynamics 365 Sales.

Dirigeixi,identifiqui i tanqui els principals comptes gràcies a la personalització del contingut i les activitats de consolidació d’acord amb cada compte.

Faci un seguiment dels clients potencials i estableixi prioritats en tots els moments de contacte amb diversos models de classificació i categories de preparació per a la venda.

Ampliï la productivitat i millori la coordinació entre els equips de vendes i màrqueting amb fluxos de treball predissenyats per transferir automàticament els clients potencials a punt per a la venda i gestionar-ne el seguiment. Redacti i enviï de forma ràpida comunicacions comercials amb la seva marca a destinataris específics mitjançant la característica “Enviar ara”.

Faciliti la col·laboració amb les eines de l’Office 365 que ja coneix, compartint calendaris i proporcionant a l’equip visibilitat de les campanyes i els potencials clients.

Prengui millors decisions amb informació de qualitat

Aconsegueixi un màrqueting més eficaç amb panells i analitzadors de màrqueting predissenyats o creant els seus propis panells personalitzats.

Faci proves i triï el contingut correcte mitjançant proves A / B integrades i la capacitat d’incloure contingut dinàmic totalment formatejat. Enviï els missatges en el moment més adequat amb el programador intel·ligent i aconsegueixi millorar la ràtio de correus electrònics oberts utilitzant la classificació de spam.

Millori el coneixement de les necessitats dels clients supervisant la seva trajectòria i recopilant informació mitjançant les enquestes de Microsoft Forms Pro.

Aconsegueixi dirigir-se al públic adequat i centri els seus esforços en els clients potencials que siguin prioritaris utilitzant les dades de Dynamics 365 Customer Insights. Configuri diferents models de puntuació de clients potencials per millorar les interaccions amb els clients.

Una plataforma flexible que l’ajuda a créixer sense problemes

Aconsegueixi adaptar el màrqueting a les seves necessitats amb eines que facin més senzills aquells processos de creació i implementació d’aplicacions web i mòbils, com editors visuals en els que no cal escriure codi.

Integri les dades de Dynamics 365 amb facilitat i d’aplicacions i sistemes de tercers. Automatitzi els processos mitjançant fluxos de treball integrats o creant-ne de nous amb Microsoft Power Automate.

Augmenti la qualitat de les campanyes de màrqueting i informi als segments de destinació utilitzant els API de segmentació i recorregut del client que es poden utilitzar per a la integració directa amb Dynamics 365 Màrqueting i sistemes externs.

Comercialitzi a tot el món els seus productes respectant tots els requisits i reglaments de compliment i privacitat. Demani, obtingui i emmagatzemi el consentiment (un principi bàsic del RGPD) i fomenti les activitats de màrqueting d’acord al consentiment rebut.

Casos d'èxit

CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Transformació de la Gestió de Centres de Contacte amb Microsoft Dynamics 365 Contact Center
III Congreso LiceoTic
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
La Llei Antifrau: Impactes en la Gestió de Comptabilitat i Facturació
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
Automatització del procés de Comptes a Pagar a Microsoft Business Central complint amb la "Ley Crea y Crece"
Aumenta la eficiencia en Gestión de personas con Omne RH para Business Central

Registration

Forgotten Password?