Microsoft Dynamics 365 Customer Service Insights

Aprofiti els avantatges dels coneixements basats en IA per prendre les millors decisions i augmentar la satisfacció del client de forma proactiva i amb la major confiança.

No deixi escapar els avantatges de la IA a la seva organització

Prengui decisions fonamentades i augmenti la qualitat de l’experiència del servei d’atenció al client amb informació “out of the box”. Analitzi el rendiment al llarg del temps en la totalitat de canals, conegui les àrees de creixement i augmenti la productivitat amb noves funcionalitats i característiques d’IA.

Millori la satisfacció del client

Aconsegueixi augmentar la fidelitat solucionant els problemes que sorgeixen abans que puguin afectar a més clients. Gaudirà d’una perspectiva integral dels factors que augmenten la puntuació de satisfacció dels clients (CSAT) i utilitzi AI Insights per implementar millores centrades en les dades.

Incrementi l’eficiència operativa

Millori les operacions amb informació extreta de la resolució de casos, tendències de casos pendents i comparacions històriques per verificar el rendiment dels agents i l’impacte empresarial. Revisi el volum i la temàtica dels casos de suport que es reben per augmentar la productivitat dels agents.

Obtingui una perspectiva integral

Aconsegueixi una visió dels patrons d’interacció dels clients, el rendiment de cada un dels agents i les operacions del servei d’atenció al client en panells intuïtius i amb funcionalitats d’IA, business intelligence i machine learning integrades. Conegui i comparteixi informació crítica amb diagrames i filtres totalment interactius.

Casos d'èxit

SANTA&COLE confia en ABAST per optimitzar els seus processos empresarials amb Dynamics 365 Business Central
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor

Altres temes relacionats

SANTA&COLE confia en ABAST per optimitzar els seus processos empresarials amb Dynamics 365 Business Central
Transformació de la Gestió de Centres de Contacte amb Microsoft Dynamics 365 Contact Center
III Congreso LiceoTic
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
La Llei Antifrau: Impactes en la Gestió de Comptabilitat i Facturació
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
Automatització del procés de Comptes a Pagar a Microsoft Business Central complint amb la "Ley Crea y Crece"

Registration

Forgotten Password?