Dynamics 365 Business Central Sector Distribució
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Dynamics 365 Business Central Sector Distribució
Una empresa dedicada a la distribució de productes a l’engròs necessita disposar en tot moment d’un inventari en temps real de les seves existències, realitzar les comandes de forma àgil i completament automatitzada i controlar al detall l’estat de la seva cartera de pagaments. L’optimització dels processos de gestió de comandes i cobraments i inventari d’existències en aquestes empreses té un impacte directe en les vendes, millores, servei al client i reducció de costos.
ABAST ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector per poder oferir-li una solució vertical basada en Dynamics 365 Business Central. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic, experiència en el sector i tot el know how adquirit en els més de 30 anys com a integrador de solucions de negoci.
Dynamics 365 Business Central Sector Distribució
Dynamics 365 Business Central Sector Distribució és una solució adaptada a les necessitats del seu sector i a la seva capacitat d’inversió que li permetrà, per exemple:
- Controlar el moviment de materials, gestionar d’una manera eficaç i ràpida les entrades i sortides i detectar les oscil·lacions de la demanda i temporalitat de les comandes.
- Fixar amb exactitud la data de lliurament de les seves comandes, coordinar distribució i logística, la seva facturació exacta i tenir el control de despeses sempre al dia.
- Tot des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Dynamics 365 Business Central l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.
Dynamics 365 Business Central: mòduls i característiques generals
Visita la nostra pàgina principal sobre Dynamics 365 BC
Mòduls de la solució per al sector Distribució
Administració
- Comptabilitat general i analítica
- Llibres comptables i estructura financera
- Informes financers i pressupostació
- Tresoreria i Bancs
Gestió de subministrament
- Comptes a pagar
- Manteniment de proveïdors
- Factures rebudes i confrontació amb comandes
- Control de pagaments
- Múltiples divises
Gestió de compres
- Gestió de proveïdors
- Sol·licituds de material, recepcions
- Comandes de compra
- Aprovació de documents i seguretat
- Confrontació amb recepcions i factures
Gestió d’inventari
- Definició d’articles
- Reserves de material, previsions i reposició
- Transaccions d’inventari
- Anàlisi ABC, consultes i informes
- Mancances
- Costos d’inventari i integració financera
Gestió de cobraments
- Clients
- Facturació
- Efectes
- Informes
Gestió de vendes
- Comandes de venda
- I.V.A.
- Comandes planificades i retencions de comandes
- Enviaments
- Gestió del crèdit, preus i descomptes
- Devolucions
Anàlisi de la informació
- Quadres de comandament, informes i llistats financers, de compres, vendes, magatzem…
- Calcular els èxits reals per a cada producte, família, gerent, director, etc.
- Detall de resultats en format numèric i gràfic.