Dynamics 365 Business Central Sector Distribució

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista

Una empresa dedicada a la distribució de productes a l’engròs necessita disposar en tot moment d’un inventari en temps real de les seves existències, realitzar les comandes de forma àgil i completament automatitzada i controlar al detall l’estat de la seva cartera de pagaments. L’optimització dels processos de gestió de comandes i cobraments i inventari d’existències en aquestes empreses té un impacte directe en les vendes, millores, servei al client i reducció de costos. ABAST ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector per poder oferir-li una solució vertical basada en Dynamics 365 Business Central. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic, experiència en el sector i tot el know how adquirit en els més de 30 anys com a integrador de solucions de negoci.

Dynamics 365 Business Central Sector Distribució

Dynamics 365 Business Central Sector Distribució és una solució adaptada a les necessitats del seu sector i a la seva capacitat d’inversió que li permetrà, per exemple:

  • Controlar el moviment de materials, gestionar d’una manera eficaç i ràpida les entrades i sortides i detectar les oscil·lacions de la demanda i temporalitat de les comandes.
  • Fixar amb exactitud la data de lliurament de les seves comandes, coordinar distribució i logística, la seva facturació exacta i tenir el control de despeses sempre al dia.
  • Tot des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Dynamics 365 Business Central l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.

Dynamics 365 Business Central: mòduls i característiques generals

Visita la nostra pàgina principal sobre Dynamics 365 BC

Mòduls de la solució per al sector Distribució

Administració

  • Comptabilitat general i analítica
  • Llibres comptables i estructura financera
  • Informes financers i pressupostació
  • Tresoreria i Bancs

Gestió de subministrament

  • Comptes a pagar
  • Manteniment de proveïdors
  • Factures rebudes i confrontació amb comandes
  • Control de pagaments
  • Múltiples divises

Gestió de compres

  • Gestió de proveïdors
  • Sol·licituds de material, recepcions
  • Comandes de compra
  • Aprovació de documents i seguretat
  • Confrontació amb recepcions i factures

Gestió d’inventari

  • Definició d’articles
  • Reserves de material, previsions i reposició
  • Transaccions d’inventari
  • Anàlisi ABC, consultes i informes
  • Mancances
  • Costos d’inventari i integració financera

Gestió de cobraments

  • Clients
  • Facturació
  • Efectes
  • Informes

Gestió de vendes

  • Comandes de venda
  • I.V.A.
  • Comandes planificades i retencions de comandes
  • Enviaments
  • Gestió del crèdit, preus i descomptes
  • Devolucions

Anàlisi de la informació

  • Quadres de comandament, informes i llistats financers, de compres, vendes, magatzem…
  • Calcular els èxits reals per a cada producte, família, gerent, director, etc.
  • Detall de resultats en format numèric i gràfic.

Casos d'èxit

CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Transformación de la Gestión de Centros de Contacto con Microsoft Dynamics 365 Contact Center
III Congreso LiceoTic
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
La Llei Antifrau: Impactes en la Gestió de Comptabilitat i Facturació
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
Automatització del procés de Comptes a Pagar a Microsoft Business Central complint amb la "Ley Crea y Crece"
Aumenta la eficiencia en Gestión de personas con Omne RH para Business Central
Copilot Studio. La plataforma que potencia la intel·ligència dels bots conversacionals.

Registration

Forgotten Password?