FENIX – Serveis
- Home
- Aplicacions de Negoci
- FENIX ERP 3
- FENIX – Serveis
FENIX SERVEIS és l’aplicació informàtica pensada exclusivament per a les empreses l’activitat principal de les quals és la prestació de serveis i / o amb projectes com unitat de negoci.
Fènix ERP 3 - Serveis
ABAST, coneixedora de la problemàtica del sector, ha desenvolupat FENIX SERVEIS que facilita el treball del dia a dia amb un conjunt d’eines gràfiques i àgils amb gran nombre de prestacions particulars com:
- Tractament individualitzat de cada un dels projectes, detallar-ne les fases i activitats, el seu client, director i cap, el seu estat; associant tot tipus d’analítiques per mercat, tipus, sector, oficina, etc.
- Gestió dels costos reals i teòrics per a cada projecte.
- Tractament dels imports teòrics i facturats en cada projecte.
- Imputació detallada dels serveis realitzats per cada un dels tècnics i dels operaris.
A més, si vol conèixer…
- La rendibilitat d’un projecte, si genera beneficis o si genera pèrdues.
- Quins materials i serveis s’han facturat en un projecte?
- Els serveis agrupats per oficines, per unitats de negoci, per tipus de projectes, etc.
- Objectius i pressupostos realitzats per gerents de compte, responsables, tècnics, etc.
Totes aquestes preguntes obtenen ràpidament resposta gràcies a FENIX SERVEIS.
Funcionalitats i beneficis de Fenix Serveis
Estructures generals
- Definició de les activitats a realitzar.
- Definició de les analítiques i agrupacions assignables als projectes (oficina, mercat, etc.)
- Equip tècnic participant en el desenvolupament dels projectes i els serveis amb la seva jerarquia convenientment definida.
Gestió de projectes
- Definició de les fases de cada un dels projectes.
- Imputació dels serveis i materials amb els seus costos per calcular els marges de l’operació.
- Conèixer la durada prevista i real de cada projecte per a una millor planificació dels recursos.
Gestió d’operaris i tècnics
- Assignació dels costos teòrics i càlcul dels reals de cada un dels operaris i tècnics.
- Imputació de les hores realitzades pels tècnics en cada activitat i fases d’un projecte.
- Informes de les gestions realitzades en cada projecte pels tècnics.
Gestió de serveis i materials
- Compra de materials per les vendes realitzades a clients.
- Tractament dels serveis realitzats a cada projecte sense necessitat de simular estocs ficticis.
Consulta d’hores
- Conèixer les hores realitzades per projecte, per tècnic, per setmana, per dia, per dates.
Anàlisi de costos
- Conèixer la rendibilitat de cada projecte.
Objectius, èxits, previsions
- Definir els objectius per a cada producte, gerent de compte, director, producte, etc.
- Calcular els èxits reals per a cada producte, família, gerent, director, etc.
- Detall de resultats en format numèric i gràfic.