FENIX – Electrodomèstics
- Home
- Aplicacions de Negoci
- FENIX ERP 3
- FENIX – Electrodomèstics
FENIX ELECTRODOMESTICS és l’aplicació informàtica pensada exclusivament per a les empreses l’activitat principal de les quals és la fabricació, la distribució, la gestió postvenda, el disseny, la venda, etc. d’electrodomèstics.
Fènix ERP 3 - Electrodomèstics
ABAST, coneixedora de la problemàtica del sector, ha desenvolupat FENIX ELECTRODOMESTICS que facilita el treball del dia a dia amb un conjunt d’eines gràfiques i àgils amb gran nombre de prestacions particulars pensades per al sector, com:
- Tractament individualitzat de cadascuna de les unitats d’un producte (número de sèrie).
- Traçabilitat dels electrodomèstics.
- Tractament de les garanties, reparacions, incidències de cada electrodomèstic.
- Gestió detallada dels electrodomèstics per a un adequat servei postvenda.
- Planificador gràfic per conèixer l’estat de la fàbrica (Màquines, operaris, fases, operacions, rutes, etc.)
A més, si vol conèixer…
- En quin dia es finalitzarà la fabricació i si es complirà la data de lliurament concertada amb el client?
- Quines peces s’han de comprar i quines parts s’han de fabricar per complir amb les comandes de venda?
Totes aquestes preguntes i moltes altres obtenen ràpidament resposta gràcies a FENIX ELECTRODOMESTICS.
Funcionalitats i beneficis de Fènix Electrodomèstics
Estructures generals
- Conèixer les característiques tècniques de cada electrodomèstic a través d’una fitxa individual per unitat, associant fins i tot, la seva imatge, les seves especificacions, etc. per documents ofimàtics.
Consulta de dades
- Disposar de consultes per mantenir el mínim d’estocs possible per eliminar costos d’emmagatzematge.
- Consultes per comprovar que es compleixen els terminis de lliurament previstos pels proveïdors per assegurar el compliment dels acords assolits amb els clients.
- Consultes sobre les necessitats de fabricació.
- Conèixer els materials i components, les operacions, les màquines que intervenen en la fabricació d’un electrodomèstic.
Reparacions – Servei Postvenda
- Seguiment de les reparacions dels electrodomèstics.
Tractament de la qualitat
- Realitzar estudis, assajos i proves a tots els nivells (secció, màquina, operació, partida de producte, etc.) per saber la qualitat de producció en tots els passos del cicle productiu.
- Avaluar els electrodomèstics per calibrar el seu nivell de qualitat.
- Avaluar els proveïdors per saber la conveniència de seguir treballant amb ells.
Planificació
- Disposar d’un planificador gràfic amb diverses vistes per a obtenir de forma ràpida una visió global de la situació de la fàbrica, amb la distribució dels recursos (màquines, operaris, etc.), les ordres de treball en curs, etc.
- Gestionar les tasques que estan realitzant cada un dels operaris.
M.R.P. – Requeriments de materials
- Disposar d’un sistema que col·labori en saber què cal produïr, quins components s’han de fabricar o comprar i en quines dates es finalitzaran.
- Saber quins són els productes en curs i quanta matèria primera hi ha en producció per evitar compres innecessàries.
- Ser capaços de produir segons un pla mestre definit a criteri de l’empresa.
Anàlisi de costos
- Saber què costa cada electrodomèstic i si és rendible la seva fabricació.
- Portar un seguiment dels costos per a cadascuna de les fabricacions i estudiar fàcilment les desviacions.
- Control de les mancances per anar reduint-les progressivament.