Manteniment de Microsoft SQL Server

Confiï en un veritable expert i rendibilitzi la seva inversió en base de dades

ABAST li proporciona els serveis de tecnologia Microsoft necessaris per a la correcta gestió de les seves bases de dades, ajudant-lo a millorar el seu rendiment, disponibilitat i seguretat.

La seva base de dades compta amb un bon manteniment?

Avui en dia les bases de dades són una necessitat indispensable en la gestió de les empreses, per tal motiu s’ha de garantir la seva disponibilitat, consistència de dades i privacitat en tot moment.

Una base de dades sense manteniment pot desenvolupar problemes en una o més àrees, la qual cosa a llarg termini pot provocar un mal rendiment de l’aplicació o fins i tot temps d’inactivitat i pèrdua de dades. La majoria dels responsables de TI comprenen aquesta necessitat però no sempre disposen de temps o de personal qualificat per realitzar aquestes tasques de manteniment.

La nostra àrea especialitzada en bases de dades treballa per la seva empresa comprometent-se amb aquests objectius:

  • Donar servei de manteniment proactiu a sus bases de dades Microsoft SQL Server, avançant-nos a problemes encara no detectats.
  • Possibilitar una resposta flexible, àgil i contínua a la realització d’evolucions tecnològiques sobre l’actual sistema de BD.
  • Reduir el cost del manteniment de l’organització.
  • Minimitzar riscos en els serveis de manteniment que puguin derivar en deficiències del sistema.
  • Millorar la qualitat i eficiència del servei.
  • Donar una ràpida i eficaç solució a problemes detectats de manera puntual per l’usuari.
  • Assessorament sobre les seves llicències Microsoft

Des d’ABAST oferim un servei global amb 3 àrees de suport i manteniment que cobreixen totes les seves necessitats:

Suport Reactiu

Donar resposta a les possibles incidències en la BD, amb una actuació basada en acords SLAs

  • CRC: Equip encarregat d’atendre les consultes i les incidències tècniques detectades
  • Service Desk i report mensual.

Manteniment Evolutiu

Assegureu-vos d’aprofitar les últimes millores i d’estar preparat davant de possibles vulnerabilitats.

Serveis basats en la nostra metodologia de Gestió del Canvi, amb els quals assegurarem també estar totalment coberts pel suport del fabricant.

  • Migracions i Upgrades
  • Instal·lació de pegats crítics
  • Proves de restauració
  • Configuració de polítiques de Backup i Alta Disponibilitat / Plans de contingència
  • Plans de Consolidació

Manteniment Preventiu

Detecció de possibles anomalies abans que succeeixin i optimització de l’ús de la BD mitjançant::

  • Auditoria / consultoria:
    • Anàlisi i depuració del sistema
    • Detecció i seguiment de possibles anomalies
    • Recomanació i implementació de mesures
  • Tuning i Optimització del rendiment del sistema:
    • Detecció d’errors i anàlisi
    • Validació de la seva correcta parametrització
    • Gestió de l’espai i d’Entrada / Sortida de dades
    • Detecció de possibles contencions
    • Revisió de possible fragmentació
    • Comprovació de l’Estructura de Fitxers
    • Revisió de la Política de Còpies de Seguretat
    • Anàlisi d’objectes i estadístiques
    • Estudi del networking.
  • Serveis de manteniment: Mantenir la instal·lació estable i accessible

Altres temes relacionats

SANTA&COLE confia en ABAST per optimitzar els seus processos empresarials amb Dynamics 365 Business Central
Microsoft Fabric: La Plataforma que simplifica la Inteligencia de Negocios y el Análisis de Datos
Azure OpenAI i ChatGPT, una aliança poderosa
Esdeveniment d'Estratègies Avançades en Seguretat i Núvol Híbrid
Transformació de la Gestió de Centres de Contacte amb Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center
Abast aconsegueix la designació de Microsoft Solutions Partner – Infrastructure (Azure)
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"

Registration

Forgotten Password?