Com una mostra més de la seva aposta per la Innovació, ABAST ha organitzat la primera edició dels Premis Josep Servat, un guardó creat per destacar i reconèixer el treball dels equips que han apostat per solucions creatives o per l’ús de noves tecnologies, generant un gran impacte, tant en els nostres clients, com obrint noves vies de negoci dins d’Abast.
En aquesta primera edició, s’hi van presentar 13 candidatures, que van reflectir la diversitat i l’abast dels projectes impulsats per la companyia. Entre ells, es van triar tres finalistes, que van destacar pel seu abast i nivell d’innovació:
Club de futbol espanyol: Un ambiciós projecte que va consistir en la migració dels seus entorns Oracle a Oracle Cloud, aconseguint una major eficiència i escalabilitat a la seva infraestructura.
Fabricant de material per a manualitats: Desenvolupament i implementació d’una eina d’intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic per optimitzar la segmentació d’alumnes a la plataforma educativa STEAM.
Fabricant de taps innovadors: Migració i optimització de la infraestructura de sistemes i xarxes a diverses ubicacions globals, assegurant la continuïtat del negoci de manera eficient.
La resta de propostes van incloure iniciatives per a empreses d’assegurances, cadenes hoteleres, empreses del sector públic, alimentari, sanitari i altres empreses del sector privat. Cadascun d’aquests projectes subratlla el compromís d’ABAST amb l’excel·lència i la transformació digital en diferents sectors.
L’equip d’Advanced Data Science, format per Aleix Cartró, Jordi Hernández i Àlex Ginés, va ser premiat com el projecte més innovador el 2024, pel projecte “La IA para la detección de competencias STEAM de los alumnos”. Els guanyadors d’aquesta primera edició podran gaudir d’un dinar de luxe en un reconegut restaurant de Barcelona, amb la CEO i la presidenta d’Abast Group.
ABAST reafirma, amb els Premis Josep Servat, el seu compromís amb la innovació i marca l’inici de futures celebracions que continuaran impulsant la transformació digital a l’organització i en benefici dels seus clients.




