Oracle E-Business Suite Research Center Solution
Solució de gestió empresarial per a centres de recerca
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Oracle E-Business Suite
- Oracle E-Business Suite Research Center Solution
La problemàtica associada a un centre d’investigació pot ser diversa i complexa, combinant en ocasions les necessitats pròpies d’una empresa de serveis amb el rigor en la gestió documental i econòmica que exigeix l’administració pública. En aquest escenari, les empreses dedicades a aquesta activitat necessiten una eina de gestió que aporti una àmplia varietat funcional en els fluxos administratius i documentals, una gestió de projectes que permeti des del seu origen un control econòmic i de recursos detallat i un accés a la informació especialment àgil i intuïtiu per a l’usuari final.
L’optimització d’aquestes àrees repercuteix directament en el cost i la qualitat de la informació generada per l’activitat pròpia del sector i permet una presa de decisions més ràpida i segura.
ABAST, un dels principals partners d’Oracle a Espanya, ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector per preparametrizar una solució vertical basada en Oracle E-Business Suite, el conjunt d’aplicacions de gestió més complet. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic, experiència en el sector i tot el know how adquirit en els més de 30 anys com a integrador de solucions de gestió.
E-Business Suite Research Center Solution
Oracle E-Business Suite Research Center Solution és una solució adaptada a les necessitats del seu sector i a la seva capacitat d’inversió que li permetrà per exemple:
- Control per investigador del saldo de cada projecte. El portal ofereix una visió senzilla i intuïtiva dels resultats.
- Diferents mètodes de facturació, des de cada projecte si fos necessari.
- Possibilitat de controlar la càrrega i capacitat dels recursos assignats a cada projecte.
- Controlar els pressupostos de cada projecte per capítols i anualitats, amb possibilitat de realitzar transferències pressupostàries entre elles.
- Controlar els costos per projecte, permetent diferents mètodes d’imputació de costos tant de materials, com de serveis i personal. Fins i tot definició de repartiments des de la nòmina.
- Gestionar la documentació necessària per tramitar les ofertes o subvencions.
- Registrar l’acceptació/adjudicació de projectes, guardant un registre de la documentació associada.
Mòduls de la solució
Anàlisi de la informació
- Quadres de comandament, reports i llistats
- Informes financers, de compres…
- Resultats per projecte, investigador…
- Detall de resultats en format numèric
Gestió de subvencions
- Registre
- Preparació
- Gestió
- Acceptació
Gestió de projectes
- Registre de projectes
- Imputació d’activitat
- Control de despeses
- Anàlisi de projectes
Gestió de compres
- Sol·licituds i ordres de compra
- Assignació a projectes
- Seguiment i control administratiu
- Control de dates de lliurament previstes
Gestió comptable
- Comptabilitat general i analítica
- Llibres comptables i estructura financera
- Informes financers i pressupostació
- Tresoreria i bancs
Gestión administrativa
- Generació de factures des de informes d’activitat o fites
- Control econòmic de les fases o capítols
- Previsió de tresoreria segons planificació
- Comptabilització automàtica
Beneficis de Oracle E-Business Suite
- Inversió adequada
- Tecnologia oberta en entorns web
- Eines per a estadístiques i reporting
- Solució ERP integrada i estàndard
- Solució provada i escalable
- Marca de prestigi internacional
Tot això des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Ja es posi en marxa un sol mòdul o el conjunt complet, Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.