Microsoft Dynamics 365 Customer Service Insights
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Microsoft Dynamics 365
- Microsoft Dynamics 365 Customer Service Insights
No deixi escapar els avantatges de la IA a la seva organització
Prengui decisions fonamentades i augmenti la qualitat de l’experiència del servei d’atenció al client amb informació “out of the box”. Analitzi el rendiment al llarg del temps en la totalitat de canals, conegui les àrees de creixement i augmenti la productivitat amb noves funcionalitats i característiques d’IA.
Millori la satisfacció del client
Aconsegueixi augmentar la fidelitat solucionant els problemes que sorgeixen abans que puguin afectar a més clients. Gaudirà d’una perspectiva integral dels factors que augmenten la puntuació de satisfacció dels clients (CSAT) i utilitzi AI Insights per implementar millores centrades en les dades.
Incrementi l’eficiència operativa
Millori les operacions amb informació extreta de la resolució de casos, tendències de casos pendents i comparacions històriques per verificar el rendiment dels agents i l’impacte empresarial. Revisi el volum i la temàtica dels casos de suport que es reben per augmentar la productivitat dels agents.
Obtingui una perspectiva integral
Aconsegueixi una visió dels patrons d’interacció dels clients, el rendiment de cada un dels agents i les operacions del servei d’atenció al client en panells intuïtius i amb funcionalitats d’IA, business intelligence i machine learning integrades. Conegui i comparteixi informació crítica amb diagrames i filtres totalment interactius.