Microsoft Dynamics 365 Business Central
L'ERP per a la pime en el núvol que l'ajuda a impulsar i connectar la seva empresa i a prendre decisions més intel·ligents.
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
Provi de franc Dynamics 365 Business Central durant 30 dies
Contacti amb nosaltres i l’ajudarem a crear i configurar un compte gratuït de prova
Gestió Financera
Millori el control i la gestió de les seves finances
Prengui decisions informades
Connecti dades de comptabilitat, vendes, compres, inventari i interaccions amb els clients per obtenir una visió integral del seu negoci. Representi gràficament el rendiment financer en temps real amb els panells de Power BI integrats.
Acceleri el tancament financer i la creació d’informes
Optimitzi els clients i els proveïdors, i conciliï automàticament els comptes per tancar i notificar les dades financeres de forma ràpida i precisa, mantenint el compliment.
Millori la precisió de les previsions
Afini les previsions financeres modelant i analitzant dades en diverses dimensions. Personalitzi els informes amb la integració impecable de Microsoft Excel.
Gestió comercial i serveis
Vengui de forma més intel·ligent i millori el servei d’atenció al client
Proporcioni valor en cada punt de contacte
Assigni prioritats als clients potencials segons el seu potencial d’ingressos. Faci un seguiment de totes les interaccions amb el client i obtingui orientació per a les millors oportunitats de vendes addicionals o creuades i de renovació al llarg de tot el cicle de vendes.
Impulsi la productivitat de les vendes
Acceleri el procés de pressupost a efectiu. Actuï ràpidament davant consultes de vendes, gestioni sol·licituds de servei i processi pagaments, tot des d’Outlook.
Ofereixi un servei excepcional
Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, les càrregues de treball i les aptituds dels empleats per assignar recursos de forma eficaç i accelerar la resolució de casos.
Gestió de la cadena de subministrament
Automatitzi i protegeixi la seva cadena de subministrament
Optimitzi els nivells d’inventari
Utilitzi la intel·ligència integrada per a predir quan i què cal reabastir. Utilitzi l’actualització dinàmica de nivells d’inventari per comprar només el que necessita.
Eviti la pèrdua de vendes i redueixi la manca d’existències
Mantingui la quantitat d’inventari adequada calculant automàticament els nivells d’existències, els terminis de lliurament i els punts de nova comanda. Suggereixi alternatives quan no hi hagi existències dels articles sol·licitats.
Maximitzi la rendibilitat
Obtingui recomanacions sobre quan pagar als proveïdors per utilitzar descomptes de proveïdor o per evitar penalitzacions per retards. Eviti les compres innecessàries o fraudulentes mitjançant fluxos de treball d’aprovació.
Gestió d’operacions
Optimitzi les seves operacions de producció i logística
Gestioni les previsions fins al compliment
Utilitzi previsions de vendes i de manca d’existències per generar automàticament plans de producció i crear comandes de compra.
Faci l’emmagatzematge de forma eficient
Obtingui una vista integral de l’inventari per processar eficaçment les comandes. Faci un seguiment de tots els moviments i totes les transaccions d’articles configurant contenidors segons el disseny del magatzem i les dimensions de les unitats d’emmagatzematge.
Aconsegueixi nivells de producció òptims
Calculi i optimitzi la capacitat de fabricació i els recursos per millorar les programacions de producció i satisfer les demandes dels clients.
Gestió de projectes
Lliuri els projectes a temps i dins del pressupost
Ajusti’s al pressupost
Crei, gestioni i segueixi els projectes dels clients amb fulles d’hores i funcionalitats avançades de control de costos i elaboració d’informes. Desenvolupi, modifiqui i controli els pressupostos per garantir la rendibilitat dels projectes.
Planifiqui amb precisió
Administri els nivells de recursos planificant la capacitat i les vendes. Faci un seguiment de la facturació per als clients pel que fa als costos planificats en les comandes i pressupostos.
Analitzi el rendiment dels projectes
Prengui decisions eficaces amb informació en temps real de l’estat dels projectes, la rendibilitat i les mètriques d’ús de recursos.
Anàlisi i reporting
Prengui millors decisions
Obtingui una vista d’extrem a extrem del seu negoci
Centralitzi les dades de finances, vendes, servei i operacions per obtenir una vista precisa del seu negoci. Les actualitzacions de dades en temps real l’ajudaran a detectar tendències, prevenir problemes i oferir millors experiències als seus clients.
Apliqui intel·ligència als seus processos de venda
Concentri’s en les oportunitats correctes i realitzi un seguiment del rendiment continu de les vendes mitjançant panells personalitzats i informes multidimensionals.
Utilitzi les dades per millorar els seus serveis
Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, càrregues de treball i habilitats dels empleats per assignar recursos de manera efectiva, accelerar la resolució de casos i millorar el servei a clients.
Ajudi als seus empleats a obtenir resultats òptims
Predigui quan i què reposar gràcies a la intel·ligència incorporada, pronòstics de vendes i nivells d’inventari actualitzats dinàmicament.
Obtingui recomanacions sobre quan pagar als venedors perquè facin servir descomptes de proveïdors o evitin penalitzacions.
Administri els pressupostos i supervisi el progrés amb dades en temps real sobre els recursos disponibles.
Altres característiques destacades
Mobilitat
Treballa on el teu negoci et porti
En el seu PC, portàtil, tauleta, smartphone … obtingui sempre les mateixes potents capacitats i funcionalitats sigui quin sigui el dispositiu en el qual estigui treballant. Dynamics 365 Business Central ofereix una experiència consistent i segura en Windows, iOS i Android.Integració amb Office 365
De l’oferta al cobrament, tot dins d’Outlook
Crei pressupostos, ordeni comandes i enviï factures sense sortir de l’Outlook. Accedeixi a dades en viu directament des de Microsoft Excel per actualitzar articles, comandes de venda i comandes de compra. Personalitzi documents sortints, com pressupostos i factures en Microsoft Word.Workflows
Automatitzi i asseguri els processos de negoci
Agiliti els processos de negoci amb fluxos de treball fàcils de crear. Faci un seguiment del flux de caixa i asseguri les compres, l’autorització de crèdit i els processos de pagament dels proveïdors. Garanteixi el compliment dels registres d’auditoria i la seguretat de nivell empresarial.Personalització
Adapti’l a les seves necessitats de negoci
Personalitzi les aplicacions per ajustar-les als requeriments del seu negoci. Reorganitzi els camps, canviï el nom dels grups i la posició dels elements mitjançant una simple interfície d’arrossegar i deixar anar. Afegeixi extensions per afegir funcions de la seva indústria o negoci gràcies a la biblioteca d’aplicacions integrades. Connecteu-lo a fonts de dades i serveis amb Microsoft PowerApps.Solucions sectorials
Solucions verticals basades en Dynamics 365 Business Central
Les empreses d’una determinada indústria o que es dediquen a un determinat sector de serveis tenen unes particularitats específiques i unes problemàtiques comuns. Per això ABAST li ofereix solucions verticals basades en Dynamics 365 Business Central que s’ajusten perfectament a les necessitats de les organitzacions que pertanyen a cada sector.
Dynamics 365 Business Central – Sector Serveis
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de serveis
Dynamics 365 Business Central – Sector Distribució
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista
Dynamics 365 Business Central – Sector Químic
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector químic
Dynamics 365 Business Central – Injecció de Plàstic
Solució de Gestió Empresarial per a empreses de la indústria d’injecció de plàstic
Dynamics 365 Business Central – Sector Maquinària
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector de maquinària industrial
Dynamics 365 Business Central – Sector Electrodomèstics
Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector d’electrodomèstics
Provi de franc Dynamics 365 Business Central durant 30 dies
Contacti amb nosaltres i l’ajudarem a crear i configurar un compte gratuït de prova
FORMULARI DE CONTACTE
Casos d'èxit ERP / CRM
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
Altres solucions relacionades
Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions, desenvolupar noves oportunitats de negoci i accelerar la seva transformació digital.
LS Express
LS Express és un punt de venda en línia perfecte per a empreses de retail que utilitzen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Lleuger i fàcil de fer servir, amb potents funcions de comptabilitat i back-office, LS Express amplia les capacitats de Microsoft Dynamics 365 Business Central amb noves funcionalitats per a comerç minorista i comparteix l’aspecte familiar i la lògica empresarial de Microsoft.
Signaturit
Signaturit ofereix una solució de signatura electrònica de documents molt àgil i que proporciona totes les garanties de seguretat jurídica. Es tracta de la solució líder a Europa amb més de 245.000 usuaris, els quals han aconseguit optimitzar el procés d’aprovació, impulsar el seu compromís mediambiental gràcies a l’eliminació del paper i tot això garantint el compliment normatiu. A més, es pot integrar amb el software de gestió permetent l’enviament i signatura de documents sense canviar d’eina.
Factura electrònica amb B2Brouter
B2Brouter permet digitalitzar els processos de facturació del seu negoci i connectar amb tots els seus proveïdors i clients, agilitzant els tràmits i reduint de manera significativa els costos. Una solució al núvol eficient, eficaç i intuïtiva, perfecta per enviar i rebre factures en format digital i que mitjançant API s’integra fàcilment amb el seu ERP actual